-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Cait Lamberton, Neela A. Saldanha, Tom Wein
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Customer services, Consumers, Consumer satisfaction
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Customer Relations, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Nonprofit Organizations & Charities / Marketing & Communications, BUSINESS & ECONOMICS / Economics / Social & Behavioral
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Susanne Beckmann, Ralph Lange
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Customer services, Sales management, Marketing
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Customer Relations, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Sales & Selling / General, BUSINESS & ECONOMICS / Distribution
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Valarie Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne Gremler
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Service industries--Marketing, Customer services, Marketing
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Neeta Lachmandas-sakellariou
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Success in business, Consumer satisfaction, Customer services
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Development / Business Development, BUSINESS & ECONOMICS / Management, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Jose Ramon Saura
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Target marketing, Internet marketing, Customer services, Big data
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Customer Relations, COMPUTERS / Data Science / General
-
6كتاب إلكتروني
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Sarmistha Sarma, Neha Gupta
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Customer relations, Customer services, Marketing, Quality control
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Customer Relations, BUSINESS & ECONOMICS / Consumer Behavior, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Latané Conant
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Marketing, Selling, Customer relations, Customer services
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Ivaylo Yorgov
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Customer services, Customer relations--Management, Selling
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Customer Relations, BUSINESS & ECONOMICS / General, BUSINESS & ECONOMICS / Consumer Behavior, BUSINESS & ECONOMICS / Development / Business Development, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Information Management, BUSINESS & ECONOMICS / Sales & Selling / Management
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Harry Beckwith
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Marketing, Customer services, Service industries--Marketing
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Digital Marketing, BUSINESS & ECONOMICS / Development / General