-
1تقرير
المؤلفون: Kaplan, Claire, Chan, Roy, Farbman, David A., Novoryta, Ami, National Center on Time & Learning
المصدر: National Center on Time & Learning. 2015.
Peer Reviewed: N
Page Count: 76
Sponsoring Agency: Joyce Foundation
Descriptors: Extended School Day, Extended School Year, Faculty Development, Teacher Collaboration, Lesson Plans, Summer Programs, Inservice Teacher Education, Coaching (Performance), Observation, Data, Decision Making, Instruction, Teacher Empowerment, Elementary Schools, High Schools, Middle Schools, Time Management, Elementary School Teachers, Middle School Teachers, Secondary School Teachers
مصطلحات جغرافية: Arizona, California, Colorado, Connecticut, Illinois, Louisiana, Massachusetts, New Jersey, New York, Ohio, Pennsylvania, Tennessee, Texas
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Houtchens, Bobbi Ciriza
المصدر: The English Journal, 1997 Apr 01. 86(4), 64-67.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/821005
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Newbill, Paula B.
المصدر: The French Review, 2010 Oct 01. 84(1), 100-112.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/25758337
-
4دورية أكاديمية
المصدر: The American Biology Teacher, 2014 Mar . 76(3), 158-159.
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Clough, Michael P., Smasal, Randal J., Clough, Douglas R.
المصدر: The Science Teacher, 2000 Jan 01. 67(1), 51-51.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/24153870
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Carroll, Joseph M.
المصدر: The Phi Delta Kappan, 1994 Oct 01. 76(2), 104-113.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/20405272
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Spencer, P. R.
المصدر: The Elementary School Journal, 1923 Feb 01. 23(6), 423-427.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/994951
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Overn, A. V.
المصدر: The Elementary School Journal, 1931 Sep 01. 32(1), 34-43.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/996527
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Baer, Joseph A.
المصدر: Educational Research Bulletin, 1925 Sep . 4(13), 278-288.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1470306
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Carrothers, George E.
المصدر: The School Review, 1933 Mar 01. 41(3), 175-181.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1081024