-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Eberbach, Kristina
المصدر: Human Rights Review; Dec2023, Vol. 24 Issue 4, p485-509, 25p
مصطلحات موضوعية: HUMAN rights, LEGAL education, LAW schools, DEMOCRACY
مصطلحات جغرافية: MYANMAR
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Luporini, Riccardo, Savaresi, Annalisa
المصدر: Review of European Comparative & International Environmental Law; Jul2023, Vol. 32 Issue 2, p267-278, 12p
مصطلحات موضوعية: HUMAN rights, CLIMATE change, DOMESTIC courts & international law, ACTIONS & defenses (Law), LAW schools
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Iapred, a research methodology for action on human rights: conceptual fundamentals. (English)
Pesquisa-Ação Participativa para a Restauração de Direitos, uma metodologia de pesquisa voltada para a ação em direitos humanos: fundamentos conceituais. (Portuguese)المؤلفون: Fajardo Sánchez, Luis Alfonso
المصدر: IUSTA; jul-dic2022, Issue 57, p41-61, 20p
مصطلحات موضوعية: JURISPRUDENCE, LAW schools, EDUCATIONAL law & legislation, RESEARCH methodology
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Román González, EduardoAff3
المساهمون: Le Clercq, Juan Antonio, editorAff1, Abreu Sacramento, Jose Pablo, editorAff2
المصدر: Rebuilding the State Institutions : Challenges for Democratic Rule of Law in Mexico. :175-190
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: MULLANEY, ROBERT D.
المصدر: California Legal History; 2022, Vol. 17, p123-142, 20p
مصطلحات موضوعية: JUSTICE, EDUCATIONAL law & legislation, COMMUNITY involvement, LAW schools, POOR communities, WATER management, HUMAN rights, PROPERTY rights
الشركة/الكيان: UNIVERSITY of California, Davis
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Li, Victor, Ward, Stephanie Francis
المصدر: ABA Journal, 2014 Sep 01. 100(9), 35-45.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/44653175
-
7دورية أكاديمية
المصدر: International Review of the Red Cross; Apr2022, Vol. 103 Issue 916/917, p11-23, 13p
مصطلحات موضوعية: CIVIL rights, HUMAN rights, TERRORISM, LAW teachers, LAW schools
الشركة/الكيان: UNITED Nations
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Rigney, Sophie
المصدر: Law Teacher; Dec2020, Vol. 54 Issue 4, p503-516, 14p
مصطلحات موضوعية: LAW schools, HUMAN rights, THEORY of knowledge
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Law and Society, 2007 Mar 01. 34(1), 99-115.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4129583
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Buergenthal, Thomas
المصدر: The American Journal of International Law, 2006 Jul 01. 100(3), 623-628.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4091372