-
1
المؤلفون: Benedikt Römmelt
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Social media--Economic aspects, Selling, Industrial marketing, Management science, Business
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Sales & Selling / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Distribution
-
2كتاب إلكتروني
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Alexander Kesler
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Relationship marketing, Industrial marketing
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion, BUSINESS & ECONOMICS / Business Communication / General, BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Digital Marketing
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Claus Tintelnot
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Product management, Sales management, Industrial marketing
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Sales & Selling / General, BUSINESS & ECONOMICS / Industries / General, BUSINESS & ECONOMICS / Distribution
-
5كتاب إلكتروني
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Dariusz Siemieniako, Maciej Mitręga, Hannu Makkonen, Gregor Pfajfar
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Relationship marketing, Industrial marketing
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Industrial, BUSINESS & ECONOMICS / General, BUSINESS & ECONOMICS / Business Etiquette, BUSINESS & ECONOMICS / International / General, BUSINESS & ECONOMICS / Management, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / International / Marketing, BUSINESS & ECONOMICS / Negotiating, BUSINESS & ECONOMICS / Small Business
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Simon Hall
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Digital media, Industrial marketing, Industrial marketing--Technological innovations, Industrial marketing--Data processing
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Direct, BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Digital Marketing
-
8كتاب إلكتروني
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Andrew Schulkind
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Industrial marketing, Small business, Telemarketing
-
10كتاب إلكتروني