-
1
المؤلفون: Strandberg, Carola, 1981, Styvén, Maria, 1969
المصدر: Attraktiva varumärken i besöksnäringen Internet Research. 30(1):23-43
مصطلحات موضوعية: word of mouth, social media, social identity theory, self-expressiveness, identity theory, message sharing, place brand love, self-brand congruity, intention to forward, viral marketing, Industriell marknadsföring, Industrial Marketing
وصف الملف: electronic
URL الوصول: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:ltu:diva-76259
https://ltu.diva-portal.org/smash/get/diva2:1357997/FULLTEXT01.pdf -
2
المؤلفون: Styvén, Maria, 1969, Foster, Tim
المصدر: Morgondagens turist Journal of Tourism Futures. 4(1):80-92
مصطلحات موضوعية: eWOM, Generation Z, Millennials, social media, self, travel experience, Industriell marknadsföring, Industrial Marketing
وصف الملف: electronic
-
3
المؤلفون: Mariani, Marcello, Ek Styvén, Maria, Professor, 1969, Nataraajan, Rajan
المصدر: Journal of Business Research. 123:232-240
مصطلحات موضوعية: Travel bloggers, Social comparison, Social media, Social media influencers, Marketing, Industriell marknadsföring, Industrial Marketing
وصف الملف: print
-
4
المؤلفون: Flostrand, Andrew, Pitt, Leyland, Kietzmann, Jan
المصدر: Journal of Product & Brand Management. 29(2):246-254
مصطلحات موضوعية: Brand communication, Social media, Brand image, Social marketing, Brand management, Integrated marketing communications, Delphi study, Fake news, Corporate image, Industrial Marketing, Industriell marknadsföring
وصف الملف: print
-
5
المؤلفون: Duncan, Sherese Yvonne, Chohan, Raeesah, Ferreira, João José
المصدر: Journal of business & industrial marketing. 34(7):1459-1467
مصطلحات موضوعية: Brand engagement, Social media, Business-to-usiness, Industrial Marketing, Industriell marknadsföring
وصف الملف: print
-
6
المؤلفون: Diba, Hoda, Vella, J.M., Abratt, R.
المصدر: Journal of business & industrial marketing. 34(7):1482-1496
مصطلحات موضوعية: B2B, Business-to-business marketing, Buying centre, OBB, Organizational buying process, Social media, Industrial Marketing, Industriell marknadsföring
وصف الملف: print
-
7
المصدر: Journal of Business-to-Business Marketing. 26(2):109-124
مصطلحات موضوعية: Brand personality, B-to-B, brand engagement, content analysis, employee, social media, Industrial Marketing, Industriell marknadsföring
وصف الملف: print
-
8
المؤلفون: Mariani, Marcello M., Ek Styvén, Maria, 1969, Ayeh, Julian K.
المصدر: International Journal of Contemporary Hospitality Management. 31(2):1021-1044
مصطلحات موضوعية: Facebook, Social media, Technology acceptance model, Enjoyment, Young travelers, Industriell marknadsföring, Industrial Marketing
وصف الملف: print
-
9
المؤلفون: Flostrand, Andrew, Eriksson, Theresa, Brown, Terrence
المصدر: Energy Research & Social Science. 48:57-65
مصطلحات موضوعية: Crowdsourcing, Energy utility industry, Self-determination theory, Motivation, Innovation strategy, Social media, Industrial Marketing, Industriell marknadsföring
وصف الملف: print
-
10
المصدر: Marketing Opportunities and Challenges in a Changing Global Marketplace Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science. :531-532
مصطلحات موضوعية: Brand engagement, Business-to-business, Content analysis, Social media, Industrial Marketing, Industriell marknadsföring
وصف الملف: print