-
1دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3
المؤلفون: Robert A. C. Ruiter, Rob W. Holland, Saar Mollen, Gerjo Kok, Rajiv N. Rimal
المساهمون: Persuasive Communication (ASCoR, FMG), FMG, Section Applied Social Psychology, RS: FPN WSP II
المصدر: Communication Research, 48, 3, pp. 346-378
Communication Research, 48(3), 346-378. SAGE Publications Inc.
Communication Research, 48, 346-378مصطلحات موضوعية: Linguistics and Language, Food intake, food intake, DETECTION BEHAVIORS, INFORMATION, INTENTIONS, Food consumption, AVOIDANCE, 050801 communication & media studies, 050109 social psychology, Language and Linguistics, DISEASE, Social norms approach, 0508 media and communications, Information processing theory, health behavior, REGULATORY FIT, DECISIONS, 0501 psychology and cognitive sciences, framing, Behaviour Change and Well-being, RELATIVE PERSUASIVENESS, Communication, approach-avoidance task, 05 social sciences, ATTENTION, injunctive norms, PREVENTION, Unhealthy food, Framing (social sciences), Norm (social), Health behavior, Psychology, descriptive norms, Social psychology
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::01efbab54bfbb119d7fe3522d3736e83
https://hdl.handle.net/2066/219521 -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6
المصدر: Journal of Behavioral Decision Making. 25(3):315-327
مصطلحات موضوعية: INFORMATION, SATISFACTION, assessment, LOCOMOTION, COGNITIVE MOTIVATION, need for cognition, DECISION-MAKING, CHOICE, SELF, decision making, REGULATORY FIT, learning focus, expertise, NEGOTIATION, QUALITY, epistemic needs, regulatory fit
-
7
المؤلفون: Ko de Ruyter, Martin Wetzels, Debbie Isobel Keeling, Ahmad Daryanto
المساهمون: Marketing & Supply Chain Management, RS: GSBE MSCM
المصدر: Industrial Marketing Management, 42(8), 1345-1356. Elsevier Science
مصطلحات موضوعية: LOYALTY, INFORMATION, media_common.quotation_subject, Feeling right, UNCERTAINTY, DECISION-MAKING, Affect (psychology), Promotion (rank), Perception, Reseller, PERSPECTIVE, Loyalty programs, media_common, Marketing, PERSONALITY, Cognitive engagement, Goal orientation, Regulatory fit, Regulatory focus theory, PERFORMANCE, Investment (macroeconomics), PREVENTION, Investment decisions, PROMOTION, Regulatory focus, FOCUS THEORY, Psychology, Social psychology
-
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.