-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Mitch Meyerson
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Internet marketing, Internet advertising, BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Internet Marke, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, COMPUTERS / Web / Social Networking, COMPUTERS / Web / Podcasting & Webcasting
-
2كتاب إلكتروني
-
3كتاب إلكتروني
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Drew Eric Whitman
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Advertising--Psychological aspects, Marketing--Psychological aspects, Internet advertising, Internet marketing
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research, BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Digital Marketing
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Clo Willaerts
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Digital media, Online social networks in business, Electronic commerce, Internet marketing, Internet advertising
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Sarah Turnbull
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Internet advertising, Strategic planning, Advertising
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion, BUSINESS & ECONOMICS / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Industries / Media & Communications
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Changchun Xuan
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Consumers--Attitudes, Internet advertising
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion, SOCIAL SCIENCE / Media Studies
-
8كتاب إلكتروني
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Jerome M. Juska
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Internet marketing, Internet advertising
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion, BUSINESS & ECONOMICS / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Jan W. Wiktor, Katarzyna Sanak-Kosmowska
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Internet advertising, Information theory
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion, BUSINESS & ECONOMICS / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Direct, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Multilevel, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research