-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Edwards, AnneAff8, Fleer, MarilynAff9, Bøttcher, LouiseAff10
المساهمون: Fleer, Marilyn, Series EditorAff1, Aff6, González Rey, Fernando, Series EditorAff2, Kravtsova, Elena, Series EditorAff3, Veresov, Nikolai, Series EditorAff4, Edwards, Anne, editorAff5, Bøttcher, Louise, editorAff7
المصدر: Cultural-Historical Approaches to Studying Learning and Development : Societal, Institutional and Personal Perspectives. 6:1-20
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Edwards, AnneAff4
المساهمون: Maclean, Rupert, Series editorAff1, Aff3, Symaco, Lorraine Pe, Series editorAff2
المصدر: Life in Schools and Classrooms : Past, Present and Future. 38:153-166
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Edwards, Anne, Protheroe, Lynn
المصدر: Oxford Review of Education, 2004 Jun 01. 30(2), 183-197.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4127172
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Edwards, Anne, Protheroe, Lynn
المصدر: British Educational Research Journal, 2003 Apr 01. 29(2), 227-242.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1501616
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Edwards, Anne
المصدر: British Educational Research Journal, 2002 Apr 01. 28(2), 157-168.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1501971
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Edwards, Anne, Warin, Jo
المصدر: Oxford Review of Education, 1999 Sep 01. 25(3), 325-341.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1050924
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Edwards, Anne
المصدر: British Educational Research Journal, 1997 Feb 01. 23(1), 27-37.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1501520
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Edwards, Anne, Lunt, Ingrid, Stamou, Eleni
المصدر: British Educational Research Journal, 2010 Feb 01. 36(1), 27-45.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/27823585
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Daniels, Harry, Leadbetter, Jane, Warmington, Paul, Edwards, Anne, Martin, Deirdre, Popova, Anna, Apostolov, Apostol, Middleton, David, Brown, Steve
المصدر: Oxford Review of Education, 2007 Sep 01. 33(4), 521-538.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/20462353
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Edwards, Anne, Mutton, Trevor
المصدر: Oxford Review of Education, 2007 Sep 01. 33(4), 503-519.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/20462352