-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Social Media Platforms Impact on Integrated Marketing Communications: A Case Study of Yemen Mobile Phone Company. (English)
المؤلفون: فضل دمحم إبراهيم, معاذ حسن عبده امل
المصدر: Arts Magazine; Dec2023, Vol. 11 Issue 4, p659-701, 43p
مصطلحات موضوعية: INTERNET content, WEBSITE management, MARKETING, COMMUNICATION in marketing, CELL phones
مصطلحات جغرافية: YEMEN (Republic)
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: قاضي، عبدالرزاق, مؤلف
المساهمون: بلحمدي، سيد علي, م. مشارك, خلفاوي، حكيم, م. مشارك
المصدر: مجلة مجاميع المعرفة. مج6, ع2:595-611
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: عيسى، بنشوري, مؤلف
المساهمون: الداوي، الشيخ, م. مشارك
المصدر: مجلة رؤى اقتصادية. مج7, ع2:271-283
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of YouTube in Marketing National Libraries’ Services in the Arab World: an Analytic Study of Content.
المؤلفون: عين أحجر زهير1 ainhadjarzouhir@yahoo.fr
المصدر: Cybrarians Journal. Mar2019, Issue 53, p1-21. 21p.
مصطلحات موضوعية: *Video excerpts, *National libraries, *Telecommunication systems, *Social media, *Streaming video & television, *Fake news, Digital video recording, Social space
Reviews & Products: YouTube (Web resource)
-
5
المؤلفون: Saad Abdullah Al-Salboud, Motaz Talat Abdullah
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 5
مصطلحات موضوعية: Data collection, Social communication, Work (electrical), Field (Bourdieu), Credibility, Sample (statistics), Social media, Business, Marketing
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dfa52959a332e08d53582ccaa965dd53
https://doi.org/10.26389/ajsrp.l240620 -
6
المصدر: Journal of Humanities and Social Studies. :159-240
مصطلحات موضوعية: Social media, Sample (statistics), Sociology, Descriptive research, Marketing
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e18715ade3ca2ce96d7f3dbb5110225c
https://doi.org/10.12816/0045520 -
7دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Economics & Finance (2437-0630); 2022, Vol. 8 Issue 2, p98-115, 18p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: Administrative Services Marketing Through Social Media Student’s Facebook page of Economics Department. (English)
المؤلفون: الداوي الشيخ, بنشوري عيسى
المصدر: Roa Iktissadia Review; 2017, Issue 13, p271-283, 13p
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Boulahbe, Asmaa
المساهمون: Ghrieb, Taoues, Co-Author
المصدر: مجلة الاقتصاد الصناعي - خزارتك. مج13, ع1:26-53
-
10
المؤلفون: Rayan Bahabri, Aliyaa B. Zaidan
المصدر: Journal of Taibah University Medical Sciences
Journal of Taibah University Medical Sciences, Vol 16, Iss 3, Pp 456-460 (2021)مصطلحات موضوعية: Dental practice, Medicine (General), 020205 medical informatics, media_common.quotation_subject, 02 engineering and technology, Affect (psychology), ممارسو طب الأسنان, وسائل التواصل الاجتماعي, المهنية, Social media, 03 medical and health sciences, 0302 clinical medicine, Promotion (rank), R5-920, Perception, 0202 electrical engineering, electronic engineering, information engineering, Data Protection Act 1998, المتخصصين, 030212 general & internal medicine, media_common, Marketing, Medical education, Significant difference, Dental practitioners, General Medicine, Specialists, Professionalism, Cohort, Original Article, Psychology, التسويق