-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: V. Kumar
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Marketing, Marketing research, Business intelligence, Telemarketing, Internet marketing, Consumer behavior, Branding (Marketing)
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Consumer Behavior, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research, BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Digital Marketing, DESIGN / Graphic Arts / Branding & Logo Design
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Eugene Y. Chan
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Consumer behavior, Branding (Marketing), Marketing research, Business intelligence, Marketing
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Consumer Behavior, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research, DESIGN / Graphic Arts / Branding & Logo Design
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Laurette Dubé, Maxime C. Cohen, Nathan Yang, Bassem Monla
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Marketing--Research, Consumers--Decision making--Research, Consumer behavior--Research, Marketing research, Economics--Psychological aspects
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Strategic Planning, BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Chloe Steadman, Jack Coffin
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Consumers, Marketing research, Marketing, Consumer behavior
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / General, BUSINESS & ECONOMICS / Consumer Behavior, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Niraj
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Customer relations, Consumer behavior, Marketing research, Strategic planning, Marketing--Management, BUSINESS & ECONOMICS / Management, BUSINESS & ECONOMICS / Strategic Planning, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General
-
6كتاب إلكتروني
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Julien Duvivier
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Marketing research
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / General, BUSINESS & ECONOMICS / Development / Business Development, BUSINESS & ECONOMICS / Entrepreneurship, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Strategic Planning
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Thomas Hörner
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Telemarketing, Internet marketing, Marketing research, Business intelligence, Advertising media planning
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Digital Marketing, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Hans Baumgartner, Bert Weijters
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Marketing research, Marketing audits
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / International / Marketing
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Jaywant Singh, Benedetta Crisafulli
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Branding (Marketing)--Management, Marketing research