-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: David M. Brown
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Marketing channels, Marketing--Management, Branding (Marketing), Communication in organizations
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / General, BUSINESS & ECONOMICS / Management, BUSINESS & ECONOMICS / Management Science, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Multilevel, BUSINESS & ECONOMICS / Quality Control, BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior, BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Development
-
2كتاب إلكتروني
-
3كتاب إلكتروني
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Robert D. Hisrich, Veland Ramadani
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Entrepreneurship, Marketing, Marketing--Management
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Wouter de Vries jr. & Ton Borchert
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Marketing--Management
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior, BUSINESS & ECONOMICS / Management, BUSINESS & ECONOMICS / Management Science, BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management
-
6كتاب إلكتروني
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Chris Bilton
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Cultural industries--Marketing, Cultural industries--Economic aspects, Marketing--Management
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior, BUSINESS & ECONOMICS / Management, BUSINESS & ECONOMICS / Management Science, BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Franz-Rudolf Esch, Andreas Herrmann, Henrik Sattler
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Marketing--Management
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior, BUSINESS & ECONOMICS / Management, BUSINESS & ECONOMICS / Management Science, BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Ines Eschbacher
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Marketing--Management, Marketing--Decision making, Branding (Marketing), Internet marketing
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Frambach, Ruud T., Nijssen, E. J.
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Marketing, Marketing--Management
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Management Science, BUSINESS & ECONOMICS / Management, BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management, BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior