-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Welté, Jean-Baptiste / Dabadie, Isabelle
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Branding (Marketing)--Environmental aspects, Sustainable development, Green marketing, Marketing--Social aspects
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Michael Saren, Louise M. Hassan, Miriam McGowan, N. Craig Smith, Emma Surman, Rohit Varman
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Green marketing--Management, Marketing--Social aspects, Marketing--Management, Social responsibility of business, Consumption (Economics)
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / General, BUSINESS & ECONOMICS / Business Ethics, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Paul Randle, Alexis Eyre
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Marketing--Social aspects, Green marketing, Sustainable development, Social responsibility of business
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Development / Sustainable Development
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Bloomsbury Publishing PLC
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Marketing--Social aspects, Social media--Economic aspects, Internet marketing, Social media
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Joe Pulizzi, Brian W. Piper
نوع المادة: eBook.
-
6كتاب إلكتروني
-
7كتاب إلكتروني
-
8كتاب إلكتروني
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Gordon Glenister
نوع المادة: eBook.
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Digital Marketing
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Pantea Foroudi, Maria Palazzo
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Branding (Marketing), Green marketing, Marketing--Social aspects
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research, BUSINESS & ECONOMICS / Public Relations, BUSINESS & ECONOMICS / Development / Sustainable Development, SCIENCE / Environmental Science, SCIENCE / Ethics