-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Alpaslan Karabulut, Emine Rüya Özmen
المصدر: International Electronic Journal of Elementary Education, Vol 11, Iss 2, Pp 77-90 (2018)
مصطلحات موضوعية: Cognitive Strategy Instruction, Self-Regulation Strategies, Problem Solving, Mild Intellecutal Disabilities, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
2
المؤلفون: Emine Rüya Özmen, Alpaslan Karabulut
المساهمون: BAİBÜ, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Karabulut, Alpaslan
المصدر: International Electronic Journal of Elementary Education, Vol 11, Iss 2, Pp 77-90 (2018)
مصطلحات موضوعية: Mathematical problem, media_common.quotation_subject, Teaching method, Control (management), Self-regulation strategies, Single-subject research, lcsh:LB5-3640, Education, 03 medical and health sciences, 0302 clinical medicine, Perception, Intervention (counseling), Generalization (learning), Mathematics education, Cognitive strategy instruction, Problem Solving, media_common, Problem solving, Mild intellecutal disabilities, Mild Intellecutal Disabilities, 05 social sciences, Subtraction, 050301 education, Cognitive Strategy Instruction, 030229 sport sciences, lcsh:Theory and practice of education, Self-Regulation Strategies, 0503 education
وصف الملف: application/pdf
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.