-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Swartz, Teresa A.
المصدر: Journal of Advertising; 1984, Vol. 13 Issue 2, p49-55, 7p
مصطلحات موضوعية: ADVERTISING, COMMUNICATION in marketing, ADVERTISING effectiveness, PERSUASION (Psychology), CONSUMER behavior, SOCIAL psychology, TRUTHFULNESS & falsehood -- Social aspects, REPUTATION, CONTEXT effects (Psychology), COMMUNICATIONS research, COMMUNICATION & psychology, ADVERTISING & psychology
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Interaction Studies; 2016, Vol. 17 Issue 1, p1-25, 25p, 5 Charts, 6 Graphs
مصطلحات موضوعية: ACCURACY of information, GOSSIP -- Social aspects, COLLECTIVE memory, PSYCHOLOGICAL judgment -- Social aspects, REPUTATION, COOPERATION, SOCIAL norms, TRUTHFULNESS & falsehood -- Social aspects
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: HARVEY, FRANK P., MITTON, JOHN
المصدر: Canadian Journal of Political Science / Revue Canadienne de Science Politique; Sep2015, Vol. 48 Issue 3, p503-530, 28p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Zigerell, L. J.
المصدر: Social Science Quarterly (Wiley-Blackwell); Jun2011, Vol. 92 Issue 2, p552-562, 11p, 1 Chart, 1 Graph
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Rosen, Mark D.
المصدر: California Western International Law Journal; Fall2010, Vol. 41 Issue 1, p7-34, 28p
مصطلحات موضوعية: GOOD faith (Law), TRUTHFULNESS & falsehood -- Social aspects, REPUTATION, CLAUSES (Law), ETHICS
مصطلحات جغرافية: UNITED States
الشركة/الكيان: UNITED States. Constitution, UNITED States. Congress
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Gunter, Barrie1 bg45@le.ac.uk, Campbell, Vincent1, Touri, Maria1, Gibson, Rachel2
المصدر: Aslib Proceedings. 2009, Vol. 61 Issue 2, p185-204. 20p.
-
7دورية
المؤلفون: Westwood, Rosemary
المصدر: Maclean's; 10/7/2013, Vol. 126 Issue 39, p1-1, 1p, 1 Color Photograph
مصطلحات موضوعية: ORDER of Canada, REPUTATION, TRUTHFULNESS & falsehood -- Social aspects, FRAUD, CREDENTIALISM, RESEARCH institutes, SOCIAL history
مصطلحات جغرافية: NEW Brunswick, CANADA
People: LAPIERRE, Louis
-
8دورية
المؤلفون: RORRER, RONALD A. L.
المصدر: Mechanical Engineering; Apr2017, Vol. 139 Issue 4, p16-16, 1p
مصطلحات موضوعية: TRUTH, TRUTHFULNESS & falsehood -- Social aspects, REPUTATION, TRUST, CONDUCT of life