-
1
المصدر: The Reading Teacher
مصطلحات موضوعية: Linguistics and Language, Download, Family literacy, media_common.quotation_subject, Children’s literature, Nonfiction, Language and Linguistics, Literacy, resources < Family literacy, Reading (process), ComputingMilieux_COMPUTERSANDEDUCATION, Fiction, 0501 psychology and cognitive sciences, Pharmacology (medical), Socioeconomic status, media_common, 4‐Adolescence, Pharmacology, business.industry, 05 social sciences, Feature Article, 050301 education, Public relations, Feature Articles, Comprehension, Multicultural literature, Literature, 1‐Early childhood, General partnership, Multiculturalism, 2‐Childhood, business, Psychology, 0503 education, Community‐based programs, Awards < Literature, 050104 developmental & child psychology, 3‐Early adolescence
-
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3
المؤلفون: Ernest Morrell, Donna E. Alvermann, Jennifer Rowsell
المصدر: Rowsell, J M K, Alvermann, D & Morrell, E 2017, ' Confronting the Digital Divide : Debunking Brave New World Discourses ', Reading Teacher, vol. 71, no. 2, pp. 157-165 . https://doi.org/10.1002/trtr.1603
مصطلحات موضوعية: Linguistics and Language, Legislation, text structure < Comprehension, Choice preference < Motivation/engagement, Bridge (interpersonal), Language and Linguistics, Text features, At‐risk factors < Struggling learners, Self‐perception, Knowledge creation, resources < Family literacy, New literacies < Digital/media literacies, Language learners, Popular culture < Digital/media literacies, Pedagogy, Achievement gap < Struggling learners, Pharmacology (medical), Digital divide, Socioeconomic factors < Family literacy, Legislation mandates < Policy, 4‐Adolescence, Social influence, 060201 languages & linguistics, Pharmacology, Accountability < Policy, Socioeconomic < Theoretical perspectives, Self‐efficacy < Motivation/engagement, Poverty, 05 social sciences, Educational technology, Media studies, 050301 education, Prior knowledge < Comprehension, 06 humanities and the arts, Specific media (hypertext, Internet, film, music, etc.) < Digital/media literacies, self‐concept < Struggling learners, Policy, Critical analysis < Digital/media literacies, Advocacy < Policy, Digital/media literacies, 0602 languages and literature, 2‐Childhood, Psychology, 0503 education, Futures contract, Community‐based programs, Motivation/engagement, 3‐Early adolescence
وصف الملف: application/pdf
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.