-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Milfeld, Tyler, Flint, Daniel J., Zablah, Alex R.
المصدر: Journal of Advertising; Jan-Mar2024, Vol. 53 Issue 1, p148-159, 12p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER behavior, SOCIAL responsibility of business, SOCIAL impact, CONSUMER attitudes, ADVERTISING, CONSUMERISM
الشركة/الكيان: PROCTER & Gamble Co., MICROSOFT Corp.
-
2دورية
المؤلفون: Bersoff, David M., Sucher, Sandra J., Tufano, Peter
المصدر: Harvard Business Review; Mar/Apr2024, Vol. 102 Issue 2, p108-119, 12p, 5 Color Photographs
مصطلحات موضوعية: SOCIAL responsibility of business, CORPORATE culture, BUSINESS ethics, ACTIVISM, SOCIAL change, SOCIAL impact, SOCIAL problems, ORGANIZATIONAL ideology
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Deka, Anubrata, Yiannaka, Amalia, Giannakas, Konstantinos
المصدر: PLoS ONE; 6/11/2024, Vol. 19 Issue 6, p1-18, 18p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL responsibility of business, SOCIAL impact, FRAUD, ECONOMIC impact, ACTIVISM
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Racine, Marie
المصدر: European Journal of Finance; Jun2024, Vol. 30 Issue 9, p1008-1029, 22p
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Wu, Weiwei, Shi, Jian, Liu, Yexin
المصدر: Humanities & Social Sciences Communications; 5/31/2024, Vol. 11 Issue 1, p1-13, 13p
مصطلحات موضوعية: TECHNOLOGICAL innovations, SOCIAL responsibility of business, SOCIAL impact, DIGITAL transformation, DIGITAL technology, TWENTY-first century
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Salman, Muhammad, Zhu, Yongming, Kiran, Saima, Sibt e Ali, Muhammad, Ali Talpur, Bandeh, Raza Talpur, Kazim, Laghari, Madeeha, Raza Talpur, Samar
المصدر: PLoS ONE; 5/31/2024, Vol. 19 Issue 5, p1-19, 19p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL responsibility of business, ECONOMIC conditions in China, SOCIAL impact, GOVERNMENT policy, SOCIAL norms, CULTURAL landscapes, SUSTAINABLE development
مصطلحات جغرافية: CHINA, BEIJING (China)
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Gawande, Abhishek, Pathak, Atul Arun
المصدر: Development in Practice; May2024, Vol. 34 Issue 3, p370-379, 10p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL responsibility of business, SOCIOECONOMIC factors
مصطلحات جغرافية: INDIA
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Accounting in Emerging Economies; 2024, Vol. 14 Issue 3, p489-512, 24p
مصطلحات موضوعية: SMALL business, SOCIAL responsibility of business, SOCIAL accounting, SOCIAL impact, STAKEHOLDER theory, STOCK ownership
مصطلحات جغرافية: ANGOLA
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Glavas, Ante, Hahn, Tobias, Jones, David A., Willness, Chelsea R.
المصدر: Business & Society; May2024, Vol. 63 Issue 5, p1252-1291, 40p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL impact, SOCIAL services, SOCIAL responsibility of business, OCCUPATIONAL roles, DESIRE, ACADEMIC motivation
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Beaumais, Olivier, Chiroleu-Assouline, Mireille
المصدر: Applied Economics; Apr2024, Vol. 56 Issue 20, p2386-2406, 21p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL responsibility of business, SOCIAL impact, BUSINESS size, SMALL business, ITEM response theory