يعرض 1 - 6 نتائج من 6 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.37s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: دور شبكات التواصل االجتماعي كسالح تسويقي الستخدام سلسة الكتلة في السياحة المصرية. (Arabic)

    المصدر: International Journal for Tourism, Archeology & Hospitality (IJTAH); Jul2023, Vol. 3 Issue 2, p162-190, 29p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Marketing Touristic Destinations in Egypt through Travel and Tourism Influencers and its Relationship with Visit Intention: Field Study. (English)

    المؤلفون: نرمین علي عجوة

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct-Dec2020, Issue 30, p392-432, 40p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT

  3. 3
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Merabet, Amina

    المساهمون: Benchiha, Sahraoui, Co-Author, Benahmed, Fatima Zohra, Co-Author

    المصدر: مجلة الحوار المتوسطي. مج12, ع1:27-41

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of Social Media on Customer Behavior - Survey Research for Tourism Companies in Baghdad. (English)

    المصدر: Journal of Al-Frahids Arts; 2022, p308-332, 25p

    مصطلحات موضوعية: SOCIAL media, CONSUMERS, TOURISM, BUSINESS enterprises

    مصطلحات جغرافية: BAGHDAD (Iraq)

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: دراسة تأثير سياحة السيلفي على االرتباط بالمكان في مذينة مرسى علم. (Arabic)

    المصدر: International Journal for Tourism, Archeology & Hospitality (IJTAH); Dec2022, Vol. 2 Issue 3, p88-105, 18p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of tourism companies on the development of domestic tourism - an applied study on a sample of travel and tourism companies in the city of Baghdad. (English)

    المصدر: Journal of Administration & Economics; 2021, Issue 130, p243-261, 19p