-
1دورية أكاديميةتسويق المقاصد السياحية في مصر عبر مؤثري السفر والسياحة وعلاقته بنية الزيارة :دراسة ميدانية. (Arabic)
Alternate Title: Marketing Touristic Destinations in Egypt through Travel and Tourism Influencers and its Relationship with Visit Intention: Field Study. (English)
المؤلفون: نرمین علي عجوة
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct-Dec2020, Issue 30, p392-432, 40p
مصطلحات موضوعية: INFLUENCER marketing, PLACE marketing, SOCIAL media, INTENTION, TOURISM
مصطلحات جغرافية: EGYPT
-
2
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: An Interpretation of The World Economic Forum Indicators' Report- A Comparative Study of The Algerian and Moroccan Tourism Experience. (English)
المؤلفون: د.ودادبورصص
المصدر: Journal of Al-Quds Open University for Administrative & Economic Research; Dec2018, Vol. 3 Issue 10, p36-50, 15p
مصطلحات موضوعية: TOURISM, TRAVEL, ECONOMIC competition
-
4
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: مقابلة ، خالد
المصدر: دراسات : العلوم الإنسانية و الإجتماعية .- 2011 ، مج 38 ، ع 1 ، ص ص 65 - 78.