يعرض 1 - 3 نتائج من 3 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.00s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Impact of the Tourism Campaigns on the Country’s Image: The “Imagine” Campaign for the Riyadh Tourism Season as a Model. (English)

    المؤلفون: فاطمة عبد الرحمن

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct2022, Issue 41, p315-16, 41p

    مصطلحات موضوعية: TOURISM, TOURISTS, SEASONS

    مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia, RIYADH (Saudi Arabia)

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of Digital Routes and Tours in Accentuating Tourist Attractions Sites in Riyadh as a way to Transfer to Smart Tourist Cities. (English)

    المصدر: Journal of Arts & Social Sciences (JASS); 2021, Vol. 12 Issue 2, p57-69, 13p

    مصطلحات جغرافية: RIYADH (Saudi Arabia)

  3. 3
    دورية

    Alternate Title: Socio-economic and Security Impact of Overseas Tourism on Saudi Youth A study applied on a sample of Saudi youth in Riyadh City. (English)

    المصدر: Police Thought; Jul2017, Vol. 26 Issue 102, p79-137, 59p

    مصطلحات جغرافية: RIYADH (Saudi Arabia), SAUDI Arabia