-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: حممد عبد هللا أبو, إمساعيل عبدهللا
المصدر: Journal of The Arab Center for Research & Studies in Library & Information Sciences; Jan2023, Vol. 10 Issue 19, p152-172, 21p
مصطلحات موضوعية: TOURISM marketing, INFORMATION technology, TOURISM, MEDICAL tourism, TOURISM impact, TOURISM websites, TOURIST attitudes, CHIEF information officers
مصطلحات جغرافية: LIBYA
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: عبود زرقين, إيمان العلمي
المصدر: REMAH Journal; Mar2017, Issue 21, p295-321, 27p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The contribution of tourism marketing to stimulating tourism demand in Algeria - Case study - a sample of travel and tourism agencies in M'Sila state. (English)
المؤلفون: لخضاري نسيمة, سماعيني نعيمة
المصدر: Strategy & Development Review; Jul2021, Vol. 11 Issue 4, p383-405, 23p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Public Relations in Promoting Tourism from the Public Relations officers’ Point of View in Palestinian Travel and Tourism Companies in Gaza. (English)
المؤلفون: أحمد إب ا رهيم حم
المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; Jan-Mar2023, Vol. 15 Issue 59, p45-64, 20p
مصطلحات موضوعية: PUBLIC relations firms, INTEGRATED marketing, TOURISM marketing, PUBLIC relations, SERVICE departments, INTERPERSONAL communication
مصطلحات جغرافية: GAZA Strip
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: THE ROLE OF THE TOURISM MARKETING MIX IN INFLUENCING ECONOMIC GROWTH IN MALAYSIA. (English)
المؤلفون: شرَف ػبذ انُبٍ ػب, ػهٍ أحًذ إبراهُى
المصدر: Zagazig Journal of Agricultural Research; Sep/Oct2021, Vol. 48 Issue 5, p1309-1326, 18p
مصطلحات موضوعية: TOURISM marketing, FOREIGN exchange reserves, TOURISM impact, GROSS domestic product, TOURISM, UNEMPLOYMENT statistics
مصطلحات جغرافية: MALAYSIA
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: THE ROLE OF THE TOURISM MARKETING MIX IN INFLUENCING ECONOMIC GROWTH IN EGYPT. (English)
المؤلفون: شرَف عبذ انُبٍ عب, عهٍ أحًذ إبراهُى, أحًذ فىزٌ حايذ
المصدر: Zagazig Journal of Agricultural Research; Sep/Oct2021, Vol. 48 Issue 5, p1295-1307, 13p
مصطلحات موضوعية: TOURISM marketing, TOURISM impact, FOREIGN exchange reserves, TOURISM, GROSS domestic product, UNEMPLOYMENT statistics
مصطلحات جغرافية: EGYPT
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; apr2023, Vol. 9 Issue 1, p457-475, 19p
مصطلحات موضوعية: TOURIST attractions, ONLINE social networks, TOURISM marketing, SOCIAL influence, HERITAGE tourism
مصطلحات جغرافية: ALGERIA
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: THE ROLE OF THE MEDIA IN TOURISM MARKETING AFTER THE COVID 19 CRISIS. (English)
O PAPEL DA MÍDIA NO MARKETING TURÍSTICO NA FASE PÓSCOVID-19. (Portuguese)المؤلفون: Abdelouahab Hanae, Ben, Charia, Zakaria
المصدر: Conhecimento & Diversidade; out2023, Vol. 15 Issue 39, p276-289, 14p
مصطلحات موضوعية: COVID-19, COVID-19 pandemic, TOURISM marketing, TOURISM
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of University Newspapers in Spreading Tourism Awareness in the Kingdom of Saudi Arabia: An Analytical Study of "Aafaq" Newspaper of King Khalid University. (English)
المؤلفون: عمر ابراهيم بوسعدة
المصدر: Arabian Journal for Media & Communication; May2020, Issue 23, p225-260, 36p
مصطلحات موضوعية: NEWSPAPER publishing, TOURISM marketing, TOURISM websites, FOOD tourism, COLLEGE environment, NEWSPAPERS, TOURISM, CONTENT analysis
مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: Towards an Integrated Strategy for Developing External Tourism to Enhance the Competitive Advantage in the Tourism Sector in Palestine: An Analytical Study From the Point of View of Workers in the Relevant Sectors. (English)
المؤلفون: محمد زياد سليمان, أمجد سميح القاضي
المصدر: Journal of Al-Quds Open University for Administrative & Economic Research; Dec2022, Vol. 7 Issue 18, p66-80, 15p
مصطلحات موضوعية: INTERNATIONAL tourism, TOURISM, COMPETITIVE advantage in business, TOURISM marketing, SUSTAINABLE development
مصطلحات جغرافية: PALESTINE