يعرض 1 - 4 نتائج من 4 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.61s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Role of Cooperatives in Providing Production Supplies and Marketing Agricultural Output in Egypt (Case Study in Dakahlia and Damietta Governorates). (English)

    المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Oct2022, Vol. 13 Issue 10, p395-402, 8p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT, DAMIETTA (Egypt)

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Economic Impact of Price Policy and Application of Value Chains for Developing Marketing Services for Rice Crop (Damietta Case Study). (English)

    المؤلفون: علاء هلال

    المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Feb2019, Vol. 10 Issue 2, p95-103, 9p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT, DAMIETTA (Egypt)

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of Micro-enterprises in Empowering of Rural Women in some Villages of Damietta Governorate, Egypt. (English)

    المصدر: Egyptian Journal of Agricultural Sciences; Jul2022, Vol. 73 Issue 3, p29-41, 13p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT, DAMIETTA (Egypt)

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: THE MOST IMPORTANT ECONOMIC FACTORS AFFECTING THE TASKS OF MARINE FISH FARM MANAGERS IN DAMIETTA GOVERNORATE. (English)

    المصدر: Zagazig Journal of Agricultural Research; 2020, Vol. 47 Issue 3, p835-857, 23p

    مصطلحات جغرافية: DAMIETTA (Egypt), EGYPT, SAHEL