يعرض 1 - 10 نتائج من 64 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.42s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Role of the Social Marketing Campaigns in Electronic Media in Building Concept of the Social Responsibility towards the Saudi Public. (English)

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct2022, Issue 41, p89-10, 53p

    مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia

  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of Websites of the Tourism and Aviation Companies in Tourism Marketing An applied study on the beneficiary audiences of the services. (English)

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; 2019, Issue 24, p81-113, 44p

    مصطلحات جغرافية: MECCA (Saudi Arabia), SAUDI Arabia

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: تأث ر يرأنشطرةرالتسوي ر قر ر فرالكلارمرالشفهيرالإلكترو ر نرعل ر ى التجاريرةروالرغبرةر ر فرالشرارءر ر فرالمملكةرالعربيةرالسعوديرمواق ر عرالتواصلرالاجتماعير،روتأثيرذل ر كر ر فرصوررةرالعلامرةر (Arabic)

    المؤلفون: Alkandi, Ibrahim

    المصدر: Umm Al-Qura University Journal of Social Sciences; Mar2023, Vol. 15 Issue 1, p1-14, 14p

    مصطلحات موضوعية: MARKETING, SOCIAL networks, BRAND image, PURCHASING

    مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: الوظيفة الجمالية للسينوغرافيا الطبيعية في منطقة حائ ل بالمملكة العربية السعودي ة كمدخل إقليمي وعالمي للفنون والسينم ا (Arabic)

    المؤلفون: Alshaie, Fouzi Salem

    المصدر: Amazonia Investiga; Oct2023, Vol. 12 Issue 70, p9-22, 14p

    مصطلحات موضوعية: SET design, AESTHETICS

    مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of spoken speech on customer trust An applied study in the Saudi Arabian Airlines Company during the year 1444 AH. (English)

    المصدر: Journal of Economic Administrative & Legal Sciences; May2024, Vol. 8 Issue 6, p34-51, 18p

    مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: لى أي مدى تعمل القنوات اإلعالمية كمصدر للمعلومات الزراعية لمزارعي الخضار في المملكة العربية السعودية؟. (Arabic)

    المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Apr2023, Vol. 14 Issue 4, p225-230, 6p

    مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of the marketing mix strategy to activate the Saudi plastic arts in the labor market through Vision 2030 (Suggested perception). (English)

    المصدر: Journal of the Faculty of Education, Assuit University; 2021, Vol. 37 Issue 4, p563-588, 26p

    مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: العوامل المؤثرة على سلوك المستهلك عند التسوق عبر الإنترنت في السعودية (Arabic)

    المصدر: Journal of Economic Administrative & Legal Sciences; Jun2020, Vol. 4 Issue 6, p146-159, 14p

    مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: “Analysis of Factors Influencing the Sports Development Project in Saudi Arabia and Their Impact on Global and Local Achievements: Al Hilal Club as a Model”. (English)

    المصدر: Arab Journal for Scientific Publishing; Sep2024, Vol. 7 Issue 71, p522-597, 76p

    مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia