-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: THE ROLE OF WESTERN LEGISLATIONS AND LAWS IN PROTECTING CHILDREN FROM ADVERTISEMENT. (English)
المؤلفون: خالد زعموم
المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; 2020, Vol. 12 Issue 48, p7-26, 20p
مصطلحات موضوعية: CANADIAN provinces, CULTURAL relativism, CHILD welfare, ADVERTISING, CHILDREN'S health
مصطلحات جغرافية: QUEBEC (Quebec)
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Advertises of Advertising Mail Post of Emirate of Dubai as a sample. (English)
المؤلفون: زينب ليث عباس
المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; 2017, Vol. 9 Issue 35, p79-106, 28p
مصطلحات موضوعية: DIRECT mail advertising, AWARENESS advertising, TELECOMMUTING, ADVERTISING, ADVERTISERS
مصطلحات جغرافية: UNITED Arab Emirates
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Employing Inducements in Health Awareness Advertisements )A Paper Extracted from A Master’s Thesis(. (English)
المؤلفون: ضفاف عبد خليفة, محمد حسن العامري
المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; 2022, Vol. 14 Issue 55, p90-100, 11p
مصطلحات موضوعية: SLOGANS, HEALTH behavior, CONTENT analysis, INTIMIDATION, ADVERTISING, AWARENESS
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: THE USE OF EMBEDDED ADVERTISEMENTS IN FOREIGN MOVIES. (English)
المؤلفون: إيمان عباس سلمان, هدى مالك شبيب
المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; 2021, Vol. 13 Issue 51, p169-182, 14p
مصطلحات موضوعية: ADVERTISING spending, FOREIGN films, ACADEMY Awards, FILMMAKING, ADVERTISING
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: IRAQ YOUTH TRENDS TOWARDS CELEBRITY ADVERTISEMENTS ON SOCIAL MEDIA (A research taken from a Master Degree thesis). (English)
المؤلفون: عقيل تحسين فتح ال, محمد عبد حسن العا
المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; 2020, Vol. 12 Issue 48, p111-128, 18p
مصطلحات موضوعية: YOUTHS' attitudes, PRODUCT advertising, ADVERTISING, SOCIAL media, FAME, CONSUMER preferences, ONLINE social networks