-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact Of Demarketing On Customer Culture : "An applied study upon Beni Suef Water and Wastewater Company's customers". (English)
المؤلفون: إيمان محمود أحمد
المصدر: Financial & Business Studies Journal / Maǧallaẗ Al-Dirāsāt Al-Māliyyaẗ wa Al-Tiǧāriyyaẗ; 2023, Vol. 33 Issue 1, p511-548, 38p
مصطلحات موضوعية: CONSUMERISM, CONFIRMATORY factor analysis, STRUCTURAL equation modeling, DRINKING water, CONSUMERS, CONSUMER culture theory
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of using digital marketing in building a Sustainable Competitive Advantage for traditional Aswan products- field study. (English)
المصدر: Financial & Business Studies Journal / Maǧallaẗ Al-Dirāsāt Al-Māliyyaẗ wa Al-Tiǧāriyyaẗ; 2023, Vol. 33 Issue 1, p192-254, 63p
مصطلحات موضوعية: COMPETITIVE advantage in business, INTERNET marketing, MARKETING mix, CONSUMERS, WINTER
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: اثر الكلمة المنطوقة الكترونياَ على قرار شراء العمالء فى الفنادق. (Arabic)
المؤلفون: Mohamed, Mohamed A., Abbas, Tamer M., Abd El Monem, Amira H.
المصدر: International Journal for Tourism, Archeology & Hospitality (IJTAH); Jul2022, Vol. 2 Issue 2, p203-222, 20p
مصطلحات موضوعية: CONSUMERS, WEBSITES, HOTELS, INTERNET marketing, COMMERCIAL products