-
1دورية أكاديمية
المصدر: Réformes Economiques et Intégration en Economie Mondiale. (21):49
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Education and Progress Journal. (8):75
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: الحبيب ، ثابتي
المصدر: المجلة العالمية للتسويق الإسلامي .- 2014 ، مج 3 ، ع 1 ، ص ص 50 - 59.
-
4دورية أكاديمية
المصدر: المجلة العالمية للتسويق الإسلامي .- 2015 ، مج 4 ، ع 2 ، ص ص 72 - 96.
-
5
المصدر: journal of the college of basic education. 25:144-173
مصطلحات موضوعية: business.industry, Computer science, media_common.quotation_subject, Advertising, Sample (statistics), Graphic design, ATM card, Presentation, Politics, Long period, Smart card, business, media_common, Meaning (linguistics)
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3c67e15bee359551fe351553fa3fedd9
https://doi.org/10.35950/cbej.v25i104.4645 -
6
المصدر: Jordan Journal of Business Administration. 12:519-530
مصطلحات موضوعية: Marketing, Accounting, Business, Management and Accounting (miscellaneous), Advertising, Business, Management Information Systems, Social media marketing
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::23725b21cca7667fc6328b9b55fdb46c
https://doi.org/10.12816/0033321 -
7
المصدر: مجلة ريادة الأعمال الإسلامية. 1:60-76
مصطلحات موضوعية: Marketing communication, Personal selling, Advertising, Business
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1f44039ea7b157a6ea404c0bd7c12d79
https://doi.org/10.12816/0028765 -
8
المصدر: Jordan Journal of Business Administration. 10:598-623
مصطلحات موضوعية: Marketing, Accounting, Business, Management and Accounting (miscellaneous), Advertising, Risk acceptance, Business, Mobile marketing, Management Information Systems
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::15deabf0bde00f412a40a03e914ce8aa
https://doi.org/10.12816/0025741 -
9دورية أكاديمية
Alternate Title: دور الرعاية االعالنية يف تسويق العالمة التجارية. (Arabic)
المؤلفون: Karim, Anas Adil, Ahmed, Raya Khahtan
المصدر: Journal of Al-Frahids Arts; 2021, Issue 46 Part 3, p306-322, 17p
مصطلحات موضوعية: BRANDING (Marketing), PUBLIC relations, AWARENESS advertising, ADVERTISING
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: Role of Public Relations in Framework of the Integrated Marketing Communications System. (English)
المؤلفون: السيد عبد الرحمن علي عبد الرحمن
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; 2020, Issue 27, p451-473, 34p
مصطلحات موضوعية: INTEGRATED marketing, TELECOMMUNICATION systems, PUBLIC relations, BRAND awareness, OCCUPATIONAL roles