يعرض 1 - 3 نتائج من 3 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.32s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of marketing communication in enhancing the competitiveness of small and medium enterprises, case study of a sample of enterprises in Relizane province. (English)

    المؤلفون: بن حراث العربي

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; 2022, Vol. 8 Issue 3, p368-387, 20p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of Marketing intelligence in developing the competitive advantage of Jordanian Islamic banks. (English)

    المصدر: International Journal of Islamic Marketing; May2021, Vol. 10 Issue 2, p13-44, 32p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of strategic vigilance on achieving competitive advantage at the University of Science and Technology. (English)

    المصدر: Journal of Social Studies; 2023, Vol. 29 Issue 4, p63-87, 25p