-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of Websites and Social Networks in Achieving the Dimensions of Digital Marketing in Egyptian Institutions: An Analytical Study on a Sample of Productive Organizations. (English)
المؤلفون: رمضان إبراهيم عط
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct-Dec2022, Issue 42 Part 1, p337-378, 43p
مصطلحات موضوعية: ONLINE social networks, INTERNET marketing, PUBLIC companies, PRIVATE companies, FOOD industry
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: تأثري قنوات التسويق اإللكرتوني على سلوك الشراء املستهلك عرب اإلنرتنت دراسة عن فروع العالمات التجارية والوكاالت الرمسية لشركات املواد الغذائية يف إقليم كوردستان - السليمانية. (Arabic)
كاريطةري كةنالَةكاني بةبازارِكردني ئةليكرتؤني لةسةر هةلَسوكةوتي كرِيين بةكاربةراني ئؤنالين تويَذينةوةيةك لةسةر لقي براند و دةزطا فةرمييةكاني كؤمثانياكاني ماددة خؤراكييةكان لة هةريَمي كوردستان – شاري سليَماني. (Kurdish)المصدر: Humanities Journal of University of Zakho (HJUOZ); Jun2022, Vol. 10 Issue 2, p582-593, 12p
مصطلحات موضوعية: INTERNET marketing, ELECTRONIC commerce, BRAND name products, FOOD industry, CONSUMER behavior
مصطلحات جغرافية: KURDISTAN