-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The contribution of tourism marketing to stimulating tourism demand in Algeria - Case study - a sample of travel and tourism agencies in M'Sila state. (English)
المؤلفون: لخضاري نسيمة, سماعيني نعيمة
المصدر: Strategy & Development Review; Jul2021, Vol. 11 Issue 4, p383-405, 23p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: تسویق منتوج رقائق البطاطا المقلیة في الج ا زئر. (Arabic)
Potato chips marketing in Algeria. (English)المؤلفون: CHIKHI, Kamel, Abdelkrim, YAHIA BERROUIGUET
المصدر: Al-Tawasul; 2020 Special Issue, Vol. 26, p261-273, 13p
مصطلحات موضوعية: FOOD consumption
مصطلحات جغرافية: ALGERIA
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: أبوبكر الشريف خوالد
المصدر: Journal Of Humanities College; 2017, Vol. 1 Issue 7, p318-340, 23p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: الحالة الراهفة لكبريق الرقمي والتحول الرقمي (Arabic)
المؤلفون: ADNANI, Djalal Nizar, HAMOU, Nadia
المصدر: Strategy & Development Review; Jan2020, Vol. 10 Issue 1, p138-155, 18p
مصطلحات موضوعية: INTERNET marketing, SOCIAL media, SPECIALISTS, FEEDBACK control systems
مصطلحات جغرافية: ALGERIA
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: دور المومات الصغيرة والمتوسطة ي التنمية الاقتصادية: التجربة الجزائرية (Arabic)
المؤلفون: MECHAALI, Bilal, MAHREZ, Salah
المصدر: Strategy & Development Review; Jan2020, Vol. 10 Issue 1, p156-170, 15p
مصطلحات موضوعية: ECONOMIC development, GROSS domestic product, MARKETING, STRATEGIC planning, ALGERIAN economy
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Impact of Algerian consumer attitudes toward counterfeit products on making a purchase decision. (English)
المؤلفون: مولود حواس, حمزة عبدالله عبدالرحمن يحيبى
المصدر: IUG Journal of Economics & Business; 2019, Vol. 27 Issue 3, p100-118, 19p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER behavior, PRODUCT counterfeiting, PURCHASING power, LIVING conditions, CLUSTER sampling
مصطلحات جغرافية: ALGERIA