-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of digital marketing in customer culture an analytical study of the views of a sample of managers and officials of divisions and units of Zain Telecom companies in Iraq. (English)
المؤلفون: مريم باسم عزيز ال, ثامر هادي الجناب
المصدر: Adab Al-Kufa; Jun2023, Vol. 1 Issue 56, Part 1, p207-229, 23p
مصطلحات موضوعية: STRUCTURAL equation modeling, INTERNET marketing, DIGITAL inclusion, CONSUMERS, SOCIAL factors, CUSTOMER loyalty
مصطلحات جغرافية: IRAQ
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Proactive marketing and its impact on customer satisfaction. (English)
المؤلفون: معتد سمسان عبج ال, الباحث مرصفى لؤي
المصدر: Gharee for Economics & Administration Sciences; 2022, Vol. 18 Issue 2, p367-392, 26p
مصطلحات موضوعية: CUSTOMER satisfaction, MIDDLE managers, CONSUMERS, SATISFACTION, SENIOR leadership teams
مصطلحات جغرافية: IRAQ