يعرض 1 - 7 نتائج من 7 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.36s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of Websites and Social Networks in Achieving the Dimensions of Digital Marketing in Egyptian Institutions: An Analytical Study on a Sample of Productive Organizations. (English)

    المؤلفون: رمضان إبراهيم عط

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct-Dec2022, Issue 42 Part 1, p337-378, 43p

    Abstract (English): The study aimed to identify the effect of using websites and social networks in achieving the development of marketing methods in Egyptian institutions and achieving the dimensions of digital marketing in them. This study is one of the descriptive studies that relied on the survey method. Helwan Company for Metallic Appliances (Factory 360) as a representative of public sector companies, and the foodstuff sector represented by two Egypt Foods companies as representatives of private companies and Silo Foods as a representative of public sector companies, while the ceramic and marble sector represented by Ceramica Art as a representative of private institutions and the National. Marble Company and granite as a representative of public companies. The study sample of service organizations amounted to 321 publications and advertisements on Facebook pages, and the study confirmed the effectiveness of websites and social networks in developing digital marketing methods for Egyptian institutions. [ABSTRACT FROM AUTHOR]

    Abstract (Arabic): استهدفت الدراسة التعرف على تأثير استخدام المواقع اإللكترونية وشبكات التواصل االجتماعي في تحقيق تطوير اساليب التسويق في المؤسسات المصرية وتحقيق أبعاد التسويق الرقمي بها، وتعد هذه الدراسة من الدراسات الوصفية التي اعتمدت على منهج المسح، وقد مثل قطاع صناعة األجهزة اإللكترونية والكهربائية شركتي العربي جروب كممثل للشركات الخاصة، وشركة حلوان لألجهزة المعدنية )مصنع 360 )كممثل لشركات القطاع العام، ومثل قطاع المواد الغذائية كل من شركتي إيجيبت فودز كممثل للشركات الخاصة وشركة سيلو فودز كممثل لشركات القطاع العام، بينما مثل قطاع السيراميك والرخام كل من شركة سيراميكا أرت كممثل للمؤسسات الخاصة والشركة الوطنية للرخام والجرانيت كممثل للشركات العامة، وبلغت عينة الدراسة من المنظمات الخدمية 321 ا على صفحات الفيس ً ا وإعالن ً منشور بوك، وقد أكدت الدراسة على فاعلية المواقع اإللكترونية وشبكات التواصل االجتماعي في تطو ير أساليب التسويق الرقمي للمؤسسات المصرية. [ABSTRACT FROM AUTHOR]

    : Copyright of Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust is the property of Egyptian Public Relation Association and its content may not be copied or emailed to multiple sites or posted to a listserv without the copyright holder's express written permission. However, users may print, download, or email articles for individual use. This abstract may be abridged. No warranty is given about the accuracy of the copy. Users should refer to the original published version of the material for the full abstract. (Copyright applies to all Abstracts.)

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: تأثري قنوات التسويق اإللكرتوني على سلوك الشراء املستهلك عرب اإلنرتنت دراسة عن فروع العالمات التجارية والوكاالت الرمسية لشركات املواد الغذائية يف إقليم كوردستان - السليمانية. (Arabic)
    كاريطةري كةنالَةكاني بةبازارِكردني ئةليكرتؤني لةسةر هةلَسوكةوتي كرِيين بةكاربةراني ئؤنالين تويَذينةوةيةك لةسةر لقي براند و دةزطا فةرمييةكاني كؤمثانياكاني ماددة خؤراكييةكان لة هةريَمي كوردستان – شاري سليَماني. (Kurdish)

    المصدر: Humanities Journal of University of Zakho (HJUOZ); Jun2022, Vol. 10 Issue 2, p582-593, 12p

    مصطلحات جغرافية: KURDISTAN

    Abstract (English): The main purpose of this study is to show the impact of e-marketing channels on online consumer buying behavior of food item companies that are brand branches or official agencies in Kurdistan Region of Iraq – Sulaymaniyah city. The study's sample consists of (82) employees that are the managers and heads of departments from those companies. The most important conclusion of the research is that predicted independent variables (Social Media Marketing, Website Marketing, and E-mail Marketing) are significant and toward positive effect on the response variable (dependent variable) which is online consumer buying behavior. Furthermore, the results show that (Social Media Marketing) and (Website Marketing) has the most effects on online consumer buying behavior. Likewise, the correlation coefficient between consumer buying behavior and electronic marketing is positive while the sub-variables of (Social Media Marketing and Website Marketing) have a stronger relationship with the dependent variable unlike the sub-variable (Email Marketing) that has a weak relation with the dependent variable. To improve the use of electronic channels for marketing and communication with customers, it is suggested that the management of the companies give more training to the administrative, marketing, sales, customer service, and social media employees, and work more efficiently with these electronic tools. [ABSTRACT FROM AUTHOR]

    Abstract (Arabic): كان الغرض الرئيسي من هذه الدراسة إظهار تأثري قنوات التسويق اإللكرتوني على سلوك شراء املستهلكني عرب اإلنرتنت لشركات املواد الغذائية اليت تعد فروعًا للعالمات التجارية أو وكاالت رمسية يف اقليم كردستان - مدينة السليمانية. تكونت عينة الدراسة من )82 )موظفاً من مديري ورؤساء أقسام من تلك الشركات يف املدينة. أهم استنتاجات البحث هي أن املتغريات املستقلة املتوقعة لـ )التسويق مواقع التواصل االجتماعية ، التسويق عرب موقع الويب ، التسويق عرب الربيد اإللكرتوني.( هلا تأثري إجيابي على متغري االستجابة )املتغري التابع( وهو سلوك الشراء للمستهلك عرب اإلنرتنت. عالوة على ذلك ، تُظهر النتائج أن )التسويق عرب مواقع التواصل االجتماعية( و )التسويق عرب موقع الويب( هلما أكرب تأثري على سلوك شراء املستهلك عرب اإلنرتنت. وباملثل ، فإن معامل االرتباط بني سلوك شراء املستهلك والتسويق اإللكرتوني إجيابي بينما املتغريات الفرعية لـ )التسويق عرب وسائل التواصل االجتماعية واملوقع الويب( هلا عالقة أقوى مع املتغري التابع على عكس املتغري الفرعي )التسويق عرب الربيد اإللكرتوني( الذي له عالقة ضعيفة مع املتغري التابع. لتحسني استخدام القنوات اإللكرتونية للتسويق والتواصل مع الزبائن، يُقرتح أن تقدم إدارة الشركات مزيدًا من التدريب للموظفني اإلداريني ، والتسويق ، واملبيعات ، وخدمة الزبائن، وموظفي وسائل التواصل االجتماعي ، والعمل بكفاءة أكرب مع هذه األدوات اإللكرتونية. [ABSTRACT FROM AUTHOR]

    : Copyright of Humanities Journal of University of Zakho (HJUOZ) is the property of Humanities Journal of University of Zakho and its content may not be copied or emailed to multiple sites or posted to a listserv without the copyright holder's express written permission. However, users may print, download, or email articles for individual use. This abstract may be abridged. No warranty is given about the accuracy of the copy. Users should refer to the original published version of the material for the full abstract. (Copyright applies to all Abstracts.)

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Marketing Efficiency of the Most Important Varieties of Dates in Iraq. (English)

    المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Jun2021, Vol. 12 Issue 6, p479-483, 5p

    مصطلحات جغرافية: IRAQ

    Abstract (English): Dates are considered one of the most important strategic crops in Iraq, and this crop is grown for local consumption or for export, and its consumption is in the form of fresh or pressed dates, or it is included in many food manufacturing industries, and the date sector in Iraq enjoys a reputation and global recognition as one of the sectors However, the marketing of dates in Iraq has not kept pace with this distinguished situation of the sector, as it faces many problems and obstacles that have negatively affected the efficiency of local and export dates markets, which calls for raising the efficiency of the dates marketing system in particular, in order to enhance the capacity of The sector must meet the needs of the local market and respond to the challenges of the global market.In this research, some marketing indicators for dates were measured, such as absolute and relative marketing margins, the share of the product and intermediaries in the consumer dinar, and the local and export marketing efficiency of the most important varieties of dates in Iraq., while the product, with its production costs, receives the least share of the consumer's dinar payments. The local and export marketing efficiency estimates for dates indicated a decrease in efficiency measures to less than %44 for all types of research, which indicates a defect in the performance of all marketing operations and services for this crop. [ABSTRACT FROM AUTHOR]

    Abstract (Arabic): تعتبر التمور من أهم المحاصيل اإلستراتيجية في العراق، ويزرع هذا المحصول من اجل االستهالك المحلي أو للتصدير، ويكون استهالكه على شكل تمور طازجة أو مكبوسة، أو يدخل في العديد من الصناعات الغذائية التحويلية، ويحظى قطاع التمور في العراق بسمعة أ ّن تسويق التمور في العراق لم يواكب هذا ّة محليًّا وعالمًّيا، إالّ واعتراف عالميين بوصفه واحدًا من القطاعات االقتصادية األكثر تنافسيـــــــــــ الوضع المتميز للقطاع، حيث يواجــــه العديد من المشكالت والعقبات التي انعكست سلبًا على كفاءة أســــواق التمــور المحلّية والتصديرية األمر الذي يدعو إلى رفع كفاءة نظام تسويق التمور بشكل خاص، من أجـــــل تعزيـز قدرة القطاع على تلبية احتياجات السوق المحليّة، واالستجابة لتحديات السوق العالمية. وقد تم في هذا البحث قياس بعض المؤشرات التسويقية للتمور مثل الهوامش التسويقية المطلقة والنسبية، ونصيب المنتج والوسطاء من دينار المستهلك، والكفاءة التسويقية المحلية والتصديرية ألهم أصناف التمور بالعراق، وخلصت الدراسة إلى أن الهامش التسويقي المطلق لتاجر الجملة وتاجر التجزئة يحظى بالنصيب األكبر من مدفوعات دينار المستهلك، بينما يحظى المنتج مع تكاليفه اإلنتاجية بالنصيب األقل من مدفوعات دينار المستهلك. وأشارت تقديرات الكفاءة التسويقية المحلية والتصديرية للتمور إلى انخفاض مقاييس الكفاءة إلى اقل من 44 %لجميع أصناف البحث مما يدل على وجود خلل في أداء جميع العمليات والخدمات التسويقية لهذا المحصول. [ABSTRACT FROM AUTHOR]

    : Copyright of Journal of Agricultural Economics & Social Sciences is the property of Egyptian National Agricultural Library (ENAL) and its content may not be copied or emailed to multiple sites or posted to a listserv without the copyright holder's express written permission. However, users may print, download, or email articles for individual use. This abstract may be abridged. No warranty is given about the accuracy of the copy. Users should refer to the original published version of the material for the full abstract. (Copyright applies to all Abstracts.)

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Position of Marketing International Function in Small and Medium Enterprises A Case study of the Food Industries Sector. (English)

    المصدر: Roa Iktissadia Review; 2021, Vol. 11 Issue 1, p325-337, 13p

    Abstract (English): This paper aims to explore the direction of Small and Medium Enterprises (SME) towards international marketing through the determination of the position of the international marketing function. To this end, a case study of “LA BELLE”, using a survey and some interviews, was made. This made it possible to understand the position of international marketing in LA BELLE’s organizational structure and its importance in ensuring the enterprise’s growth, sustainability, steadfastness, and market expansion well. [ABSTRACT FROM AUTHOR]

    Abstract (Arabic): تهدف هذه الورقة البحثية إىل إثارة موضوع اجتاه املؤسسات الصغرية واملتوسطة إىل التسويق دولياً وذلك من خالل حتديد مكانة وظيفة التسويق الدولي ضمن هذه املؤسسات، وحتى تتضح الرؤية أكثر ارتأينا ربط موضوع الدراسة بدراسة حالة ملؤسسة Belle La من خالل دراسة استطالعية لذات املؤسسة وإجراء مقابالت شفوية. توصلت الدراسة إىل إدراك مكانة التسويق الدولي ضمن اهليكل التنظيمي ملؤسسة Belle La ومُزاولتها هلذه الوظيفة بغية حتقيق منو واستمرارية وأيضاً يف سبيل صمودها والرفع من حصصها التسويقية وكذا اكتشاف سُبل لتوسُّعها داخل األسواق الدولية. [ABSTRACT FROM AUTHOR]

    : Copyright of Roa Iktissadia Review is the property of Roa Iktissadia Review and its content may not be copied or emailed to multiple sites or posted to a listserv without the copyright holder's express written permission. However, users may print, download, or email articles for individual use. This abstract may be abridged. No warranty is given about the accuracy of the copy. Users should refer to the original published version of the material for the full abstract. (Copyright applies to all Abstracts.)

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of E-Commerce on Developing the Competitiveness of Food Manufacturing Facilities. (English)

    المصدر: Alexandria Science Exchange Journal; Jul-Sep2023, Vol. 44 Issue 3, p815-825, 11p

    Abstract (English): The research aimed to identify the impact of ecommerce on developing the competitiveness of food manufacturing facilities in Alexandria Governorate. The research relied on the descriptive analytical approach and used a simple random sample. The number of members of the study sample was 70 individuals working in the marketing departments of food manufacturing facilities in Alexandria Governorate. The study reached a high level of ecommerce application and an increase in the level of competitiveness of food manufacturing establishments in Alexandria Governorate, and the presence of a positive, statistically significant effect of the level of ecommerce application on developing the competitiveness of food manufacturing establishments in Alexandria Governorate, and the presence of a direct, statistically significant effect of the level of ecommerce application on the development of strategies of focus, excellence, and cost (dimensions of competitiveness) of food manufacturing facilities in Alexandria Governorate. The study recommended the need to pay attention to achieving optimal benefit from e-commerce in achieving economic development and to pay attention to providing methods and means that contribute to encouraging companies and projects working in the field of food manufacturing to use ecommerce and work to provide the capabilities and needs that contribute to increasing the ability of companies and institutions working in the field of food manufacturing to achieve excellence and competitiveness. [ABSTRACT FROM AUTHOR]

    Abstract (Arabic): استهدف البحث التعرف على أثر التجارة الإلكترونية في تنمية القدرة التنافسية لمنشآت التصنيع الغذائي في محافظة الإسكندرية واعتمد البحث على المنهج الوصفي التحليلي واستخدم العينة العشوائية البسيطة في جمع بيانات الدراسة، وبلغ عدد افراد عينة الدراسة 70 فرد من العاملين في الإدارات التسويقية لمنشآت التصنيع الغذائي في محافظة الإسكندرية. وتوصلت الدراسة الي ارتفاع مستوى كلا من تطبيق التجارة الإلكترونية والقدرة التنافسية لمنشآت التصنيع الغذائي في محافظة الإسكندرية، وكذلك وجود تأثير طردي ذي دلالة إحصائية لمستوي تطبيق التجارة الإلكترونية على تنمية القدرة التنافسية لمنشآت التصنيع الغذائي في محافظة الإسكندرية ووجود تأثير طردي ذي دلالة إحصائية لمستوي تطبيق التجارة الإلكترونية على تنمية استراتيجيات التركيز، التميز، التكلفة (ابعاد القدرة التنافسية) لمنشآت التصنيع الغذائي في محافظة الإسكندرية. وأوصت الدراسة بضرورة العمل على الاهتمام بتحقيق الاستفادة المثلي من التجارة الإلكترونية في تحقيق التنمية الاقتصادية والاهتمام بتوفير البرامج والدورات التدريبية للأفراد والاهتمام بتوفير الأساليب والوسائل التي تساهم في تشجيع الشركات والمشروعات العاملة في مجال التصنيع الغذائي على استخدام التجارة الإلكترونية في كافة تعاملاتها مع العملاء والعمل على توفير الإمكانيات والاحتياجات التي تساهم في زيادة قدرة الشركات والمؤسسات العاملة في مجال التصنيع الغذائي على تحقيق التميز والقدرة التنافسية وزيادة الحصة السوقية لها وتشجيع الباحثين على اجراء الدراسات والأبحاث المتعلقة بالتجارة الإلكترونية والقدرة التنافسية. [ABSTRACT FROM AUTHOR]

    : Copyright of Alexandria Science Exchange Journal is the property of Alexandria Science Exchange Journal and its content may not be copied or emailed to multiple sites or posted to a listserv without the copyright holder's express written permission. However, users may print, download, or email articles for individual use. This abstract may be abridged. No warranty is given about the accuracy of the copy. Users should refer to the original published version of the material for the full abstract. (Copyright applies to all Abstracts.)

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: تحليل سوق إحتكار القلة في قطاع األغذية والمشروبات باستخدام نظرية األلعاب. (Arabic)

    المؤلفون: Alqahtani, Ammar Y., Makki, Anas A.

    المصدر: Journal of King Abdulaziz University: Engineering Sciences; 2023, Vol. 33 Issue 2, p1-18, 18p

    مصطلحات موضوعية: OLIGOPOLIES, GAME theory, FOOD industry

    Abstract (English): Food and beverage production firms are socially active workplaces by their very nature. They function in an oligopoly market environment with their competitors. Conflicting interests of competitors create tradeoff game situations that impact many business decisions. The purpose of this paper is to conduct an oligopoly market analysis in the food and beverage sector using game theory. Data from two leading competing brands in the industry were collected for analysis. Five social interactionrelated decisions were the focus of this study: marketing campaigns, price war, investment in R&D, the introduction of a new product, and a new policy. The designed games were based on the Prisoner's Dilemma, Deadlock, and Extensive-Form game models. Games, players, strategies (actions), assumptions (payoffs), representations, analysis, and results are addressed in a series of phases for each of the five studied decisions. Implications of this study include assisting decision-makers in the food and beverage industry in developing reactive and proactive strategies for competitor actions and maintaining competitive advantage. [ABSTRACT FROM AUTHOR]

    Abstract (Arabic): بطبيعتها. تعمل في بيئة سوق احتكار ً تعتبر شركات إنتاج األغذية والمشروبات مكان عمل اجتماعي القلة مع منافسيها. تؤدي المصالح المتعارضة للمنافسين إلى إحداث مواقف لعب تتأثر بها العديد من القرارات التجارية. يهدف هذا البحث إلى إج ارء تحليل لسوق احتكار القلة في قطاع األغذية والمشروبات باستخدام نظرية األلعاب. تم جمع البيانات من اثنين من العالمات التجارية الرئيسية المنافسة في الصناعة للتحليل. كانت خمس قرارات متعلقة بالتفاعل االجتماعي محور هذه الدراسة: حمالت التسويق، حرب األسعار، االستثمار في البحث والتطوير، إطالق منتج جديد، وسياسة جديدة. تم تصميم األلعاب على أساس نماذج لعبة السجين األخالقي والتعطل والشكل الشامل لأللعاب. يتم التطرق إلى األلعاب والالعبين واالست ارتيجيات )اإلج ارءات( واالفت ارضات )المكافآت( والتمثيالت والتحليل والنتائج في سلسلة من المراحل لكل واحدة من القرارات الخمس المدروسة. تتضمن نتائج هذه الدراسة مساعدة صناع القرار في قطاع األغذية والمشروبات في وضع استراتيجيات رد فعلية واستراتيجيات استباقية لتحركات المنافسين والحفاظ على الميزة التنافسية. [ABSTRACT FROM AUTHOR]

    : Copyright of Journal of King Abdulaziz University: Engineering Sciences is the property of King Abdulaziz University, Scientific Publishing Centre and its content may not be copied or emailed to multiple sites or posted to a listserv without the copyright holder's express written permission. However, users may print, download, or email articles for individual use. This abstract may be abridged. No warranty is given about the accuracy of the copy. Users should refer to the original published version of the material for the full abstract. (Copyright applies to all Abstracts.)

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Jordan Food Industries in a Century: A review. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences; 2021 Supplement, Vol. 17, p277-289, 13p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

    Abstract (English): Like the other economy sectors, the food industry sector in Jordan has witnessed great developments to keep up with the social, economic and demographic developments which took place in the country since its establishments in 1921. From a humble, farm level and home food production aiming to meet the needs of a small subsistence- living population, the food industries have grown to reach the markets of more than 80 countries. The significance of the food industries lies not only in its role in achieving food security, but also in supporting the agricultural sector and alleviating the unemployment problem in the country. The development of the food industries sector was supported by a number of factors over the past century including the food – related legislations, investment policies, infrastructure and the availability of the expert manpower in the area of food processing. Despite the great developments, the sector suffers from a number of shortcomings such as competition from imported goods, high production cost and lack of sufficient governmental support. However, despite all these problems, the sector is growing and continues to add to the national economy through the superior quality of its products and the dedication of the people who work in it. This paper which came to mark the first centennial celebrations of the establishment of the Hashemite Kingdom of Jordan, aims to shed light on the major landmarks in the century- long march of the sector, identify its strengths and weaknesses and present an overview of the trends and opportunities that should be exploited to shape a better future. [ABSTRACT FROM AUTHOR]

    Abstract (Arabic): شهد قطاع الصناعات الغذائية كباقي القطاعات الاقتصادية الأخرى نموا متسارعا ليواكب التغيرات الديموغرافية والصناعية والزراعية والاجتماعية بشتى مناحيها خلال المئة سنة الفائتة منذ تأسيس المملكة الأردنية الهاشمية سنة 1921 . فمن بدايات متواضعة تمثلت في منشآت بسيطة لتلبية متطلبات المستهلك من الإنتاج الزراعي المحفوظ بالطرق البسيطة والطبيعية الى شركات متطورة جدا تنتج منتجات متنوعة تغطي احتياجات السوق المحلي وتصدر الى العشرات من دول العالم. تبرز أهمية الصناعات الغذائية بالإضافة لدورها في تحقيق الأمن الغذائي في دعمها لقطاع الزراعة الأردني لاعتمادها على المنتج الزراعي كمادة أولية، كذلك الأمر فإن قطاع الصناعات الغذائية يوفر فرص عمل لنسبة عالية من العمالة المحلية الماهرة وغير الماهرة. رافقت نهضة الصناعات الغذائية ودعمتها عدة عوامل منها التشريعات بمستوياتها المتنوعة التي سنتها الدولة لحماية المستهلك والمنتج وتوفير البيئة الاستثمارية المناسبة، وتوفر الأعداد الهائلة من المهندسين المؤهلين للعمل في مصانع الأغذية وإدارتها, وتطور البنية التحتية الضرورية لنمو القطاع التي تشمل الى جانب مقومات البنية التقليدية من مواصلات واتصالات وشبكة كهرباء ومياه تشمل بعض الصناعات الميكانيكية المتخصصة في إنتاج بعض آلات الأغذية وبعض المكونات ومنافذ التسويق والشركات الاستشارية المتخصصة في إدارة الجودة والمختبرات الصناعية في القطاعين العام والخاص. غير أن هذا القطاع يعاني كبقية القطاعات الاقتصادية من عدد من المشاكل أهمها المنافسة من البضائع الأجنبية والاعتماد على المواد الأولية المستوردة وارتفاع كلفة مدخلات الإنتاج وبعض السياسات الاقتصادية المعيقة لنمو القطاع، ما يؤكد الحاجة الى المزيد من الدعم الحكومي. وبالرغم من كل هذه المعيقات فإن القطاع صامد ومستمر في النمو ومن المتوقع أن يتسارع نموه كما ونوعا في السنين القادمة ليبقى رافدا أساسي ا للزراعة والصناعة. سنقوم في هذه الورقة ببحث أهم محطات تطور قطاع الصناعات الغذائية، بمناسبة المئوية الأولى لتأسيس المملكة، وإلقاء الضوء على خواصه ومشاكله ومواطن قوته وضعفه وكيف يمكننا تعظيم الاستفادة من التطورات التكنولوجية والديموغرافية التي من المتوقع حدوثها في السنين القادمة. [ABSTRACT FROM AUTHOR]

    : Copyright of Jordan Journal of Agricultural Sciences is the property of University of Jordan and its content may not be copied or emailed to multiple sites or posted to a listserv without the copyright holder's express written permission. However, users may print, download, or email articles for individual use. This abstract may be abridged. No warranty is given about the accuracy of the copy. Users should refer to the original published version of the material for the full abstract. (Copyright applies to all Abstracts.)