-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: E-Marketing via Instagram: A Content Analysis Study of Egyptian publishers accounts. (English)
المؤلفون: منى محمود حسني أبو النجا
المصدر: Scientific Journal of Library, Archives & Information (SJLAI); Apr2024, Vol. 6 Issue 18, p215-346, 31p
مصطلحات موضوعية: INTERNET marketing, SOCIAL media websites, SOCIAL media, LIBRARIES & publishing
Reviews & Products: INSTAGRAM (Web resource)
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: An Economic Study of Fish Production and Marketing in Lake Nasser Fisheries Aswan Governorate. (English)
المؤلفون: Abdul-Tawab, Yaseen E., Ahmed, Mahmoud A.
المصدر: Fayoum Journal of Agricultural Research & Development / Maǧallaẗ Al-Fayūm lil Buḥūṯ wa Al-Tanmiyyaẗ Al-Zirāʿiyyaẗ; Apr2024, Vol. 38 Issue 2, p211-223, 13p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impacts of Using Cryptocurrency on the Management of Marketing Activities in Cyberspace. (English)
المؤلفون: عبير إبراهي
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Apr2024, Issue 50, p34-76, 34p
مصطلحات موضوعية: CRYPTOCURRENCY exchanges, MARKETING management, CYBERSPACE, ELECTRONIC money, FINANCIAL institutions, BITCOIN
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: اقتصاديات تسويق محصول المشمش وقياس الكفاء التسويقية والعوامل المؤثرة لها في صلاح الدين قضاء العلم انموذجا للموسم الانتاجي 2022. (Arabic)
المؤلفون: Rahim, Firas Ibrahim
المصدر: Journal of Kirkuk University for Agricultural Sciences; Mar2024, Vol. 15 Issue 1, p1-13, 13p
مصطلحات موضوعية: MARKETING margin, CROPS, MARKETING costs, QUESTIONNAIRES, RETAIL stores
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: "Marketing Experts' Attitudes Towards using Blockchain in Digital Marketing: a Field Study". (English)
المؤلفون: صبري بن أحمد أبوخضير
المصدر: Arab Journal for Scientific Publishing; Jan2024, Vol. 6 Issue 63, p101-133, 33p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Obstacles to community marketing of entrepreneurship programs in women’s associations (a study from the perspective of community organizing method). (English)
المؤلفون: هدي ربيع حسني سعي
المصدر: Journal of Research in Developmental Social Work; Mar2024, Vol. 6 Issue 3, p187-202, 16p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of Digital Technology on Social Media Platforms and Virtual Reality Technologies) on the Promotion and Marketing of Archaeological and Historical Sites in the Emirate of Sharjah: The Site of Mleiha as a Case Study. (English)
المؤلفون: الدكتور عارف مقص, حورية عبد الرحمن, الدكتور مختار ال
المصدر: Al-Adab / Al-ādāb; Mar2024, Issue 148, p177-190, 14p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: Strategic Flexibility and its Impact on Marketing Performance: A Field Study at Yemeni Private Banks in the Capital Municipality of Sana'a. (English)
المؤلفون: أ. م. د. علي حسين علي, أميمة سعيد أنعم
المصدر: Al-Andalus journal for Humanities & Social Sciences; Mar2024, Vol. 11 Issue 90, p83-112, 30p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: MARKETING EFFICIENCY OF MANGO CROP IN ISMAILIA GOVERNORATE. (English)
المؤلفون: شيماء مصطفي أبوس, محمد رجب الحديني, سامي غنمي
المصدر: Zagazig Journal of Agricultural Research; Mar/Apr2024, Vol. 51 Issue 2, p319-328, 10p
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: The reality of quality marketing and its role in attracting subscribers to health clubs in Cairo Governorate. (English)
المؤلفون: سالي سعيد عبدة ال, زينب الدسوقي, دينا محمود عبد ال
المصدر: International Journal of Sports Science & Arts - Arabic; Feb2024, Vol. 76 Issue 3, p60-72, 13p