-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of Responsible agricultural marketing in achieving sustainable development-The experience of the Kingdom of Saudi Arabia. (English)
المؤلفون: بودي عبد الصم د, بونقطة حفص ة
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; jan2024, Vol. 10 Issue 1, p187-205, 19p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of marketing communication in enhancing the competitiveness of small and medium enterprises, case study of a sample of enterprises in Relizane province. (English)
المؤلفون: بن حراث العربي
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; dec2022, Vol. 8 Issue 3, p368-387, 20p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Enhancing the role of e-commerce in reducing service marketing costs: A case study of a sample of the agencies of Mobilis Co. in the west of Algeria. (English)
المؤلفون: جباري فادية
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; dec2022, Vol. 8 Issue 3, p292-302, 11p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of e-marketing mix elements on customer satisfaction: A study of a sample of clients of the national Bank of Algeria in Tlemcen. (English)
المؤلفون: زياني نجية, غناني فريدة فايزة
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; aug2022, Vol. 8 Issue 2, p483-500, 18p
-
5دورية أكاديميةأثر أبعاد التسويق الفيروسي في تعزيز الثقة لدى المستهلك، دراسة لعينة من متعاملي شركة أ وريدو (Arabic)
Alternate Title: The impact of the viral marketing dimension in enhancing consumer trust "A study of a sample of Ooredoo customers. (English)
المؤلفون: حديد ليلى
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; aug2022, Vol. 8 Issue 2, p464-482, 19p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Impact of content marketing on the cognitive of awareness of mobile phone subscribers through Facebook - field study Mobilis subscribers-. (English)
المؤلفون: أيت أوقاسي فتيحة, مشتي فتيحة
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; apr2022, Vol. 8 Issue 1, p534-556, 23p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: E-tourism marketing and its impact on hotels services and tourist agencies in Ouargla in light of the Corona pandemic crisis. (English)
المؤلفون: عجاين معمر
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; aug2022, Vol. 8 Issue 2, p359-375, 17p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of the mental image in promoting the international marketing of the local product. (English)
المؤلفون: صادق زهراء
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; dec2021, Vol. 7 Issue 3, p581-588, 8p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of e-tourism Marketing on the Behavior of Tourism Consumers. (English)
المؤلفون: الكريم, وهراني عبد
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; apr2020, Vol. 6 Issue 1, p577-591, 15p
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: Environmental Laws and Legislations and Their Impact on Green Marketing The Case of Petroleum Companies in Arab Countries. (English)
المؤلفون: كريمة, بكوش, عفاف, خويلد, السعدية, قريشي حليمة
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; apr2020, Vol. 6 Issue 1, p440-457, 18p