-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: هيكل التوتر للانفعالات في الإعلان. (Arabic)
The structure tensive of emotions in advertising. (English)المؤلفون: LOUNICI, Mourad, AIT-DAHMANE, Karima
المصدر: Al-Tawasul; 2021, Vol. 27 Issue 2, p252-262, 11p
مصطلحات موضوعية: SPEECH, ADVERTISING, EMOTIONS
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The translation of the semantic and advertising functions in the novel's title Titling of "Al-lāz" and " Al-zilzāl" as a case study. (English)
La traduction du titre romanesque entre sa charge sémantique et sa fonction publicitaire Le cas du titrage de Al-lāz et Al-zilzāl de Tahar OUETTAR. (French)المؤلفون: حفیظة بلقاسمي, زینب قدوش
المصدر: Al-Tawasul; dec2017, Issue 52, p215-229, 15p