يعرض 1 - 2 نتائج من 2 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 0.69s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: هيكل التوتر للانفعالات في الإعلان. (Arabic)
    The structure tensive of emotions in advertising. (English)

    المصدر: Al-Tawasul; 2021, Vol. 27 Issue 2, p252-262, 11p

    مصطلحات موضوعية: SPEECH, ADVERTISING, EMOTIONS

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The translation of the semantic and advertising functions in the novel's title Titling of "Al-lāz" and " Al-zilzāl" as a case study. (English)
    La traduction du titre romanesque entre sa charge sémantique et sa fonction publicitaire Le cas du titrage de Al-lāz et Al-zilzāl de Tahar OUETTAR. (French)

    المصدر: Al-Tawasul; dec2017, Issue 52, p215-229, 15p