يعرض 1 - 6 نتائج من 6 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.44s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: عامر ، أحمد عامر

    المصدر: المجلة العالمية للتسويق الإسلامي .- 2014 ، مج 3 ، ع 3 ، ص ص 58 - 66.

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of Websites and Social Networks in Achieving the Dimensions of Digital Marketing in Egyptian Institutions: An Analytical Study on a Sample of Productive Organizations. (English)

    المؤلفون: رمضان إبراهيم عط

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct-Dec2022, Issue 42 Part 1, p337-378, 43p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Marketing Efficiency of the Most Important Varieties of Dates in Iraq. (English)

    المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Jun2021, Vol. 12 Issue 6, p479-483, 5p

    مصطلحات جغرافية: IRAQ

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Position of Marketing International Function in Small and Medium Enterprises A Case study of the Food Industries Sector. (English)

    المصدر: Roa Iktissadia Review; 2021, Vol. 11 Issue 1, p325-337, 13p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of E-Commerce on Developing the Competitiveness of Food Manufacturing Facilities. (English)

    المصدر: Alexandria Science Exchange Journal; Jul-Sep2023, Vol. 44 Issue 3, p815-825, 11p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Jordan Food Industries in a Century: A review. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences; 2021 Supplement, Vol. 17, p277-289, 13p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN