-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: بلاغيث، موسى, مؤلف
المساهمون: بوزيدي، بوبكر, م. مشارك, مهدي، شرقي, م. مشارك
المصدر: دراسات اقتصادية. مج22, ع1:120-137
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: هاشم ، طارق
المصدر: آفاق إقتصادية .- 2011 ، مج 32 ، ع 119 ، ص ص 167 – 197.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: لحولود ، سامية
المصدر: المجلة العالمية للتسويق الإسلامي .- 2013 ، مج 2 ، ع 2 ، ص ص 96 - 116.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: مغراوي ، محي الدين عبد القادر
المصدر: المجلة العالمية للتسويق الإسلامي .- 2013 ، مج 2 ، ع 2 ، ص ص 6 - 29.
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: زخروفة ، بو علام
المصدر: مجلة الباحث .- 2012 ، ع 11 ، ص ص 185 - 191.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: عداد ، رشيدة
المصدر: الحكمة .- 2012 ، مج 4 ، ع 11 ، ص ص 222 - 239.
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of digital marketing in customer culture an analytical study of the views of a sample of managers and officials of divisions and units of Zain Telecom companies in Iraq. (English)
المؤلفون: مريم باسم عزيز ال, ثامر هادي الجناب
المصدر: Adab Al-Kufa; Jun2023, Vol. 1 Issue 56, Part 1, p207-229, 23p
مصطلحات موضوعية: STRUCTURAL equation modeling, INTERNET marketing, DIGITAL inclusion, CONSUMERS, SOCIAL factors, CUSTOMER loyalty
مصطلحات جغرافية: IRAQ
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact Of Demarketing On Customer Culture : "An applied study upon Beni Suef Water and Wastewater Company's customers". (English)
المؤلفون: إيمان محمود أحمد
المصدر: Financial & Business Studies Journal / Maǧallaẗ Al-Dirāsāt Al-Māliyyaẗ wa Al-Tiǧāriyyaẗ; 2023, Vol. 33 Issue 1, p511-548, 38p
مصطلحات موضوعية: CONSUMERISM, CONFIRMATORY factor analysis, STRUCTURAL equation modeling, DRINKING water, CONSUMERS, CONSUMER culture theory
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of using digital marketing in building a Sustainable Competitive Advantage for traditional Aswan products- field study. (English)
المصدر: Financial & Business Studies Journal / Maǧallaẗ Al-Dirāsāt Al-Māliyyaẗ wa Al-Tiǧāriyyaẗ; 2023, Vol. 33 Issue 1, p192-254, 63p
مصطلحات موضوعية: COMPETITIVE advantage in business, INTERNET marketing, MARKETING mix, CONSUMERS, WINTER
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: Effect of marketing intelligence on achieving Competitive Superiority for economic organizations. (English)
L'effet de l'intelligence marketing sur l'obtention d'un Supériorité compétitive pour les organisations économiques - Une étude de terrain d'un échantillon d’organisations algériennes-. (French)المؤلفون: بایة وقنوني, عبد الرزاق حمیدي
المصدر: Al-Tawasul; 2023, Vol. 29 Issue 1, p119-138, 20p
مصطلحات موضوعية: MARKETING strategy, CONSUMERS