يعرض 1 - 10 نتائج من 22 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.30s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
  3. 3
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: لحولود ، سامية

    المصدر: المجلة العالمية للتسويق الإسلامي .- 2013 ، مج 2 ، ع 2 ، ص ص 96 - 116.

  4. 4
  5. 5
  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of digital marketing in customer culture an analytical study of the views of a sample of managers and officials of divisions and units of Zain Telecom companies in Iraq. (English)

    المصدر: Adab Al-Kufa; Jun2023, Vol. 1 Issue 56, Part 1, p207-229, 23p

    مصطلحات جغرافية: IRAQ

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact Of Demarketing On Customer Culture : "An applied study upon Beni Suef Water and Wastewater Company's customers". (English)

    المؤلفون: إيمان محمود أحمد

    المصدر: Financial & Business Studies Journal / Maǧallaẗ Al-Dirāsāt Al-Māliyyaẗ wa Al-Tiǧāriyyaẗ; 2023, Vol. 33 Issue 1, p511-548, 38p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of using digital marketing in building a Sustainable Competitive Advantage for traditional Aswan products- field study. (English)

    المصدر: Financial & Business Studies Journal / Maǧallaẗ Al-Dirāsāt Al-Māliyyaẗ wa Al-Tiǧāriyyaẗ; 2023, Vol. 33 Issue 1, p192-254, 63p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Effect of marketing intelligence on achieving Competitive Superiority for economic organizations. (English)
    L'effet de l'intelligence marketing sur l'obtention d'un Supériorité compétitive pour les organisations économiques - Une étude de terrain d'un échantillon d’organisations algériennes-. (French)

    المصدر: Al-Tawasul; 2023, Vol. 29 Issue 1, p119-138, 20p

    مصطلحات موضوعية: MARKETING strategy, CONSUMERS