-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of Responsible agricultural marketing in achieving sustainable development-The experience of the Kingdom of Saudi Arabia. (English)
المؤلفون: بودي عبد الصم د, بونقطة حفص ة
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; 2024, Vol. 10 Issue 1, p187-205, 19p
-
2
المصدر: مجلة البشائر الاقتصادية. :515
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::624a01533bc6cbd9dbd4ce4e617cb26a
https://doi.org/10.33704/1748-007-002-029 -
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of marketing communication in enhancing the competitiveness of small and medium enterprises, case study of a sample of enterprises in Relizane province. (English)
المؤلفون: بن حراث العربي
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; 2022, Vol. 8 Issue 3, p368-387, 20p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: Enhancing the role of e-commerce in reducing service marketing costs: A case study of a sample of the agencies of Mobilis Co. in the west of Algeria. (English)
المؤلفون: جباري فادية
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; 2022, Vol. 8 Issue 3, p292-302, 11p
-
5
المصدر: مجلة البشائر الاقتصادية. :538
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::627d5fc337016a2b3c00269df6903791
https://doi.org/10.33704/1748-007-001-029 -
6
-
7
المصدر: مجلة البشائر الاقتصادية. :497
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0dfaf362b71349c08f3aeac1d17eaa53
https://doi.org/10.33704/1748-007-002-028 -
8
-
9دورية أكاديميةأثر أبعاد التسويق الفيروسي في تعزيز الثقة لدى المستهلك، دراسة لعينة من متعاملي شركة أ وريدو (Arabic)
Alternate Title: The impact of the viral marketing dimension in enhancing consumer trust "A study of a sample of Ooredoo customers. (English)
المؤلفون: حديد ليلى
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; aug2022, Vol. 8 Issue 2, p464-482, 19p
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of e-marketing mix elements on customer satisfaction: A study of a sample of clients of the national Bank of Algeria in Tlemcen. (English)
المؤلفون: زياني نجية, غناني فريدة فايزة
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; aug2022, Vol. 8 Issue 2, p483-500, 18p