-
1
المصدر: مجلة العلوم الاجتماعية. :173
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0a5bb9f8c19519e43479071c6556dea3
https://doi.org/10.34120/0080-048-003-007 -
2
المصدر: المجلة العربية للعلوم الإدارية. :223
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f26cbd084da5daf8e41d8f558fd6847a
https://doi.org/10.34120/0430-026-002-002 -
3
المصدر: مجلة الشريعة والدراسات الإسلامية. :451
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::212db24938818344d11733193e18f764
https://doi.org/10.34120/0378-034-118-019 -
4
-
5
المصدر: مجلة الشريعة والدراسات الإسلامية. :503
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::277875c9a654107d01b027c4dc1bff1a
https://doi.org/10.34120/0378-033-114-013 -
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Impact of Marketing Ambidexterity and Moderating Role of Environmental Uncertainty on Organization's Competitive Performance: A Field Study. (English)
المؤلفون: سامح أحمد خاطر
المصدر: Arab Journal of Administrative Sciences; 2019, Vol. 26 Issue 2, p223-263, 41p
مصطلحات موضوعية: REGRESSION analysis, QUESTIONNAIRE design, AMBIDEXTERITY, STATISTICAL sampling, HYPOTHESIS
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: مؤمن أحمد شويدح
المصدر: Journal of Sharia & Islamic Studies; sep2018, Vol. 33 Issue 114, p503-540, 38p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: THE RELATIONSHIP BETWEEN THE APPLICATION OF NEUROMARKETING AND THE COMPETITIVENESS OF COMMERCIAL BANKS: AN EMPIRICAL STUDY OF A SAMPLE OF COMMERCIAL BANKS IN EGYPT. (English)
المؤلفون: محمد, عماد صقر
المصدر: Arab Journal of Administrative Sciences; Sep2012, Vol. 19 Issue 3, p358-331, 28p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: Identity in the Press Coverage of the Gulf Football Cup Tournament: A Comparative Analysis to "Al-Ayam" and "Al-Rai" Websites. (English)
المؤلفون: إيناس محمد سرج
المصدر: Journal of the Gulf & Arabian Peninsula Studies; 2021, Vol. 47 Issue 182, p135-186, 52p
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of mediation in Kuwait's foreign policy (1961-2019). (English)
المؤلفون: عبد الله أبو صليب, فيصل مخيط
المصدر: Annals of Arts & Social Sciences / Hawliyyat Kulliyyat al-adab; jun2020, Vol. 40 Issue 548, p9-106, 97p
مصطلحات موضوعية: INTERNATIONAL relations theory, PLACE marketing, ROLE theory, INTERNATIONAL relations, ECONOMIC impact, MEDIATION
مصطلحات جغرافية: KUWAIT