يعرض 1 - 10 نتائج من 398 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.29s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: تقدير الكفاءة التسويقية وكمية الانتاج عند نقطة التعادل لمزارعي القطن في العراق محافظة بغداد دراسة حالة. (Arabic)

    المصدر: Anbar Journal of Agricultural Sciences; Jun2024, Vol. 22 Issue 1, p1-15, 15p

    مصطلحات جغرافية: IRAQ

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: درجة تطبيق مربي النحل للأساليب الحديثة في خزن وتسويق منتجات النحل في محافظة نينوى / العراق. (Arabic)

    المصدر: Journal of Kirkuk University for Agricultural Sciences; Jun2024, Vol. 15 Issue 2, p220-229, 10p

    مصطلحات موضوعية: BEEKEEPERS, ELECTRIC shock, ACQUISITION of data, QUESTIONNAIRES

    مصطلحات جغرافية: IRAQ

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The influence of the marketing mind on consumer behavioral intention: An exploratory study of the opinions of a sample of managers of Asia Cell Company. (English)

    المصدر: Gharee for Economics & Administration Sciences; 2024, Vol. 20 Issue 2, p171-204, 34p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: اقتصاديات تسويق محصول المشمش وقياس الكفاء التسويقية والعوامل المؤثرة لها في صلاح الدين قضاء العلم انموذجا للموسم الانتاجي 2022. (Arabic)

    المؤلفون: Rahim, Firas Ibrahim

    المصدر: Journal of Kirkuk University for Agricultural Sciences; Mar2024, Vol. 15 Issue 1, p1-13, 13p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of Digital Technology on Social Media Platforms and Virtual Reality Technologies) on the Promotion and Marketing of Archaeological and Historical Sites in the Emirate of Sharjah: The Site of Mleiha as a Case Study. (English)

    المصدر: Al-Adab / Al-ādāb; Mar2024, Issue 148, p177-190, 14p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: التسويق الداخلي كمدخل لتحقيق التنمية البشرية المستدامة بحث تطبيقي في شركة الفرات العامة للصناعات الكيمياوية. (Arabic)

    المصدر: Iraq Journal of Market Research & Consumer Protection / Al-Mağallaẗ al-ʿIrāqiyyaẗ li-Buḥūṯ al-Sūq wa-Ḥimāyaẗ al-Mustahlik; 2024, Vol. 16 Issue 1, p233-247, 15p

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Customer engagement according to the relationship between the green brand and marketing enrichment strategies. (English)

    المصدر: Gharee for Economics & Administration Sciences; 2024, Vol. 20 Issue 1, p416-449, 34p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Cultural Marketing and Its Reflections in Contemporary Graphic Achievements. (English)

    المصدر: Al-Academy; 2024 Special Issue, p263-280, 18p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: استجابة نمو وانتاجية الشليك وصفات جودة ثماره التسويقية للرش بمستخلص المورينغا الورقي والكالسيوم وسيليكات البوتاسيوم. (Arabic)

    المؤلفون: Mohammed, Rasha R., Majeed, B. H.

    المصدر: Iraqi Journal of Agricultural Sciences; 2024, Vol. 55 Issue 1, p440-452, 13p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Marketing commission and its role in enhancing the competitive advantage of insurance companies / Applied research on a sample of Iraqi insurance companies. (English)

    المصدر: Accounting & Financial Studies Journal; 2023, Vol. 18 Issue 65, p134-150, 17p

    مصطلحات موضوعية: INSURANCE companies, COMPETITIVE advantage in business