يعرض 1 - 6 نتائج من 6 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.30s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: خوالد، أبو بكر الشريف, مؤلف

    المصدر: مجلة المنتدى للدراسات والأبحاث الإقتصادية. ع2:110-125

  5. 5
  6. 6
    دورية أكاديمية

    المصدر: Journal Of Humanities College; 2017, Vol. 1 Issue 7, p318-340, 23p

    Abstract (English): The marketing of banking services is considered to be one of the important fields wish showed a universal inebriates, this research aims to study the significance of marketing banking in the Algerians commercials banks because of the important role played by this modern approach in the development of bank services and in order to make the bank compete with the other banks and achieve the largest possible amount of profitability. For this reason, the study we have done, set to many results and suggestions that could be used in case of activating the role of the marketing banking in the advancement of our Algerian banks system performance, especially after the successive changes imposed by the phenomenon of financial globalization. [ABSTRACT FROM AUTHOR]

    Abstract (Arabic): يعد التسويق المصرفي واحدا من المواضيع المهمة التي لقيت اهتماما عالميا وانتشارا، ويهدف هذا البحث إلى دراسة أهمية التسويق المصرفي في المصارف التجارية الجزائرية نظرا للدور الذي يؤديه هذا الأسلوب الحديث في تطوير الخدمات المصرفية وجعل المصرف قادرا على المنافسة مع المصارف الأخرى مع تحقيق أكبر قدر ممكن من الربحية. وقد توصلت هذه الدراسة إلى مجموعة من النتائج والاقتراحات التي من الممكن في حال استعمالها تفعيل دور التسويق المصرفي في النهوض بأداء المنظومة المصرفية الجزائرية ولاسيما بعد التحولات السريعة التي فرضتها ظاهرة العولمة المالية. [ABSTRACT FROM AUTHOR]

    : Copyright of Journal Of Humanities College is the property of Republic of Iraq Ministry of Higher Education & Scientific Research (MOHESR) and its content may not be copied or emailed to multiple sites or posted to a listserv without the copyright holder's express written permission. However, users may print, download, or email articles for individual use. This abstract may be abridged. No warranty is given about the accuracy of the copy. Users should refer to the original published version of the material for the full abstract. (Copyright applies to all Abstracts.)