يعرض 1 - 10 نتائج من 15 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.38s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of marketing communication in enhancing the competitiveness of small and medium enterprises, case study of a sample of enterprises in Relizane province. (English)

    المؤلفون: بن حراث العربي

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; 2022, Vol. 8 Issue 3, p368-387, 20p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of Marketing intelligence in developing the competitive advantage of Jordanian Islamic banks. (English)

    المصدر: International Journal of Islamic Marketing; May2021, Vol. 10 Issue 2, p13-44, 32p

  10. 10
    دورية أكاديمية