-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of digital marketing in customer culture an analytical study of the views of a sample of managers and officials of divisions and units of Zain Telecom companies in Iraq. (English)
المؤلفون: مريم باسم عزيز ال, ثامر هادي الجناب
المصدر: Adab Al-Kufa; Jun2023, Vol. 1 Issue 56, Part 1, p207-229, 23p
مصطلحات موضوعية: STRUCTURAL equation modeling, INTERNET marketing, DIGITAL inclusion, CONSUMERS, SOCIAL factors, CUSTOMER loyalty
مصطلحات جغرافية: IRAQ
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of using digital marketing in building a Sustainable Competitive Advantage for traditional Aswan products- field study. (English)
المصدر: Financial & Business Studies Journal / Maǧallaẗ Al-Dirāsāt Al-Māliyyaẗ wa Al-Tiǧāriyyaẗ; 2023, Vol. 33 Issue 1, p192-254, 63p
مصطلحات موضوعية: COMPETITIVE advantage in business, INTERNET marketing, MARKETING mix, CONSUMERS, WINTER
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: A proposed model for measuring the impact of digital marketing on consumer purchasing trends with brand credibility as an intermediate variable. (English)
المؤلفون: معتز طلعت محمد عب, نايف اليق جدوع ال, معتصم عقاب املسع
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Oct2020, Vol. 9 Issue 2, p333-350, 18p
مصطلحات موضوعية: INTERNET marketing, QUESTIONNAIRES, SALES, TELECOMMUNICATION, CONSUMERS
مصطلحات جغرافية: RIYADH (Saudi Arabia), SAUDI Arabia
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: اثر الكلمة المنطوقة الكترونياَ على قرار شراء العمالء فى الفنادق. (Arabic)
المؤلفون: Mohamed, Mohamed A., Abbas, Tamer M., Abd El Monem, Amira H.
المصدر: International Journal for Tourism, Archeology & Hospitality (IJTAH); Jul2022, Vol. 2 Issue 2, p203-222, 20p
مصطلحات موضوعية: CONSUMERS, WEBSITES, HOTELS, INTERNET marketing, COMMERCIAL products