-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Pratt, Sharon M., Hodges, Tracey S.
المصدر: Reading Psychology; Jan2023, Vol. 44 Issue 1, p1-31, 31p
مصطلحات موضوعية: PROTOCOL analysis (Cognition), EDUCATIONAL standards, LITERACY, TEACHERS, PSYCHOLOGICAL tests
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Sloan, Kris
المصدر: Anthropology & Education Quarterly, 2007 Mar 01. 38(1), 24-41.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4126360
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Newman, Michael, Hanauer, David
المصدر: TESOL Quarterly, 2005 Dec 01. 39(4), 753-764.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3588536
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Mertler, Craig A.
المصدر: American Secondary Education, 2005 Apr 01. 33(2), 76-3.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/41064615
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Lofty, John S.
المصدر: The English Journal, 2000 Mar 01. 89(4), 97-104.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/821992
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Shannon, Patrick
المصدر: Reading Research Quarterly, 2000 Jan 01. 35(1), 90-107.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/748289
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Wixson, Karen K., Pearson, P. David
المصدر: Peabody Journal of Education, 1998 Jan 01. 73(3/4), 202-227.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1493205
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Mandinach, Ellen B., Gummer, Edith S.
المصدر: The Phi Delta Kappan, 2016 May 01. 97(8), 43-46.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/24893334
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Newkirk, Thomas
المصدر: Language Arts, 2016 Mar 01. 93(4), 304-311.
URL الوصول: http://www.jstor.org/stable/43824292
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Huck, Adam
المصدر: Social Studies; Jan/Feb2019, Vol. 110 Issue 1, p1-16, 16p
مصطلحات موضوعية: COMMON Core State Standards, EDUCATIONAL standards, SOCIAL sciences education, LITERACY, TEACHERS