-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ng, MarkAff1, IDs4127002200198z_cor1, Law, Monica, Lin, Ka-fu Kevin
المصدر: Journal of Marketing Analytics. 12(2):275-289
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Abushar, Ahmed HosnyAff4
المساهمون: Kacprzyk, Janusz, Series EditorAff1, Khamis, Reem, editorAff2, Buallay, Amina, editorAff3
المصدر: AI in Business: Opportunities and Limitations : Volume 2. 516:291-302
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Cui, Jinsheng, Zhang, Mengwei, Zhong, Jianan
المصدر: Journal of Service Theory and Practice, 2023, Vol. 33, Issue 6, pp. 842-872.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Görkem Erdoğan
المصدر: İtobiad, Vol 12, Iss 3, Pp 1727-1744 (2023)
مصطلحات موضوعية: push-pull-mooring model, brand switching behavior, smartphones, intention to switch, mobile communication systems, i̇tme-çekme-bağlama modeli, marka değiştirme davranışı, akıllı telefonlar, değiştirme niyeti, mobil i̇letişim sistemleri, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Laila Zulhijja, Surachman Surachman, Sunaryo Sunaryo
المصدر: Jurnal Aplikasi Manajemen, Vol 21, Iss 3, Pp 830-841 (2023)
مصطلحات موضوعية: price, service quality, customer satisfaction, brand switching, Management. Industrial management, HD28-70, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Baramadya, Purwanto, Mochamad Fatchurrohman
المصدر: Media Mahardhika: Media Komunikasi Ekonomi dan Manajemen, Vol 22, Iss 1, Pp 110-124 (2023)
مصطلحات موضوعية: post purchase remorse, negative emotion, level of satisfaction, extent of rumination, brand switching, millennials, smartphone., Accounting. Bookkeeping, HF5601-5689, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Islamic Marketing, 2022, Vol. 14, Issue 6, pp. 1577-1602.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Rahimah, Anni, Dang, Huu Phuc, Nguyen, Tessa Tien, Cheng, Julian Ming-Sung, Kusumawati, Andriani
المصدر: Journal of Product & Brand Management, 2022, Vol. 32, Issue 4, pp. 618-631.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Sunardi, Jangkung Handoyo Mulyo, Irham, Jamhari
المصدر: Heliyon, Vol 9, Iss 5, Pp e15969- (2023)
مصطلحات موضوعية: Brand switching level, Brand switching behavior, Growing-up milk products, Structural equation modeling, Multi Group Analysis, Science (General), Q1-390, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Muhammad At-Thariq, Handry Sudiartha Athar, Lalu M. Furkan
المصدر: Traektoriâ Nauki, Vol 9, Iss 2-3, Pp 1018-1024 (2023)
مصطلحات موضوعية: price, advertising attractiveness, celebrity endorser, consumer dissatisfaction, brand switching, Science
وصف الملف: electronic resource