-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Daniela Fadda, Carole Salis, Giuliano Vivanet
المصدر: Journal of Educational, Cultural and Psychological Studies, Vol 0, Iss 26, Pp 51-72 (2022)
مصطلحات موضوعية: online laboratory, remote laboratory, secondary school, stem education, virtual laboratory., Education
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
مصطلحات موضوعية: type 2 diabetes mellitus, exercise, cognitive impairment, near-infrared spectroscopy, attentional task, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
مصطلحات موضوعية: wellbeing, eudaimonia, ESEM, bifactor analysis, gender invariance, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
مصطلحات موضوعية: metabolic syndrome, exercise, cognitive processes, NIRS, attentional task, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Daniela Fadda, L. Francesca Scalas
المصدر: Europe's Journal of Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 49-67 (2016)
مصطلحات موضوعية: subjective well-being, self-esteem, extraversion, neuroticism, adolescence, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
6
-
7
المصدر: Journal of Computer Assisted Learning. 38:304-325
مصطلحات موضوعية: Meta-analysis, Mathematics education, Computer Science Applications, Education
-
8
المؤلفون: Matteo Tuveri, Alessia Zurru, Viviana Fanti, Daniela Fadda, Giuliano Vivanet, Carlo Maria Carbonaro
المصدر: INTED2022 Proceedings.
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::136ea9763c84ae9259af1a4e4d38572d
https://doi.org/10.21125/inted.2022.1510 -
9
المؤلفون: L. Francesca Scalas, Alexandre J. S. Morin, Hanna Gaspard, Herbert W. Marsh, Daniela Fadda
المصدر: European Journal of Psychological Assessment. 36:259-268
مصطلحات موضوعية: Scale (ratio), math value, 05 social sciences, 050401 social sciences methods, 050301 education, Factor structure, ESEM, Algebra, Expectancy-Value Theory, 0504 sociology, Expectancy-value theory, bifactor analysis, Representation (mathematics), 0503 education, Value (mathematics), Applied Psychology, Mathematics
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9af3a98af035554c9190d7c45aa6392a
https://doi.org/10.1027/1015-5759/a000513 -
10