-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Tope-Banjoko, Tiwatope, Davis, Victoria, Morrison, Kara, Fife, John, Hill, Oliver, Talley, Cheryl
المصدر: Anatolian Journal of Education. Oct 2020 5(2):109-120.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
Descriptors: Resilience (Psychology), College Students, Coping, Grade Point Average, Phenomenology, Metacognition, Predictor Variables, Identification (Psychology), African American Students, STEM Education, Academic Achievement, Self Esteem, Surveys, Self Control, Cognitive Processes, Emotional Response
Assessment and Survey Identifiers: Patterns of Adaptive Learning Survey
-
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Talley, CherylAff3, Scherer, StephenAff3, Aff4, Hill, OliverAff3
المساهمون: Parahakaran, Suma, editorAff1, Scherer, Stephen, editorAff2
المصدر: A Human Values Pathway for Teachers : Developing Silent Sitting and Mindful Practices in Education. :41-54
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Scherer, StephenAff3, Aff4, Talley, CherylAff3, Hill, OliverAff3
المساهمون: Parahakaran, Suma, editorAff1, Scherer, Stephen, editorAff2
المصدر: A Human Values Pathway for Teachers : Developing Silent Sitting and Mindful Practices in Education. :55-78
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Lin, Yi-Ching, Washington-Nortey, Princess-Melissa, Hill, Oliver W., Serpell, Zewelanji N.Aff2
المصدر: Journal of Child and Family Studies. 28(10):2700-2707
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Hill, Oliver W., Serpell, Zewelanji, Faison, M. Omar
المصدر: Journal of Experimental Education. 2016 84(3):600-620.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 21
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)
Descriptors: Program Effectiveness, Individual Instruction, Computer Assisted Instruction, Middle School Students, High School Students, Randomized Controlled Trials, Statistical Analysis, Cognitive Development, Mathematics Achievement, Short Term Memory, Logical Thinking, Student Attitudes, Attitude Measures, Cognitive Tests, Transfer of Training, Intelligence Tests, Pretests Posttests, Multivariate Analysis
Assessment and Survey Identifiers: Raven Progressive Matrices
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Hill, Oliver W., Serpell, Zewelanji, Faison, M. Omar
المصدر: The Journal of Experimental Education, 2016 Jan 01. 84(3), 600-620.
URL الوصول: http://www.jstor.org/stable/44011735
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Kaltefleiter, BernhardAff4, Hill, Oliver F.Aff4
المساهمون: Enke, Margit, editorAff1, Geigenmüller, Anja, editorAff2, Leischnig, Alexander, editorAff3
المصدر: Commodity Marketing : Grundlagen - Besonderheiten - Erfahrungen. :391-402