-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Keselman, Alla, Hundal, Savreen, Chentsova-Dutton, Yulia
المصدر: American Biology Teacher. Mar 2015 77(3):170-175.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 6
Sponsoring Agency: National Library of Medicine (DHHS/NIH), Bethesda, MD.
Descriptors: Biology, Misconceptions, Biological Sciences, Health Behavior, Thinking Skills, Beliefs, Accuracy, College Students, Majors (Students), Health Education, Knowledge Level, Science Achievement, Questionnaires, Student Surveys, Qualitative Research, Scientific Literacy, Investigations
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Hundal, Savreen, Levin, Daniel M., Keselman, Alla
المصدر: International Journal of Science Education. 2014 36(9):1510-1530.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 21
Descriptors: Health Conditions, Environmental Influences, Clubs, Curriculum Design, After School Programs, Teacher Attitudes, Persuasive Discourse, Communities of Practice, Middle School Teachers, Comprehension, Information Technology, Researchers, Learner Engagement, Science Curriculum, Relevance (Education), Cooperation, Informal Education, Critical Thinking, Interviews, Student Interests, Qualitative Research
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Dalley, MahlonAff1, Hundal, SavreenAff2, Banda, DaviesAff3, Akhurst, JacquiAff4, Abdelkader, AbdelaliAff5, Famose, AdeniyiAff6, Scruggs, NatoschiaAff7, Correia, EduardoAff8
المساهمون: Malley-Morrison, Kathleen, editorAffID1, McCarthy, Sherri, editorAffID2, Hines, Denise, editorAffID3
المصدر: International Handbook of War, Torture, and Terrorism. :599-615
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Hundal, SavreenAff1, McCarthy, SherriAff2, Estuar, Ma. Regina E.Aff3, Shah, DarshiniAff4, Puri, ElloraAff5, Reif, MeganAff6, Jaafar, JasAff7
المساهمون: Malley-Morrison, Kathleen, editorAffID1, McCarthy, Sherri, editorAffID2, Hines, Denise, editorAffID3
المصدر: International Handbook of War, Torture, and Terrorism. :631-644
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Keselman, AllaAff1, Hundal, SavreenAff1, Smith, Catherine ArnottAff1
المساهمون: Zeyer, Albert, editorAff11, Kyburz-Graber, Regula, editorAff11
المصدر: Science | Environment | Health : Towards a Renewed Pedagogy for Science Education. :127-146
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: SMITH, CATHERINE ARNOTT1 casmith24@wisc.edu, HUNDAL, SAVREEN2, KESELMAN, ALLA3
المصدر: Journal of Consumer Health on the Internet. Jan-Mar2014, Vol. 18 Issue 1, p44-66. 23p.
مصطلحات موضوعية: *Library education, *Public libraries, *Librarians, *Library science, *Research methodology, *Medicine information services, *MEDLINE, *Online information services, *Library reference services, *Information resources, *Information literacy, *Information needs, Interviewing, Research funding, Consumer information services, Pilot projects, Off-label use (Drugs), Data analysis software, Medical coding
مصطلحات جغرافية: United States
الشركة/الكيان: National Library of Medicine (U.S.)