-
1رسالة جامعية
المؤلفون: Arrington, Jeff Daniel
المصدر: ProQuest LLC. 2014Ed.D. Dissertation, The University of Nebraska - Lincoln.
Peer Reviewed: N
Page Count: 149
Descriptors: Instructional Leadership, Knowledge Level, School Districts, Classroom Techniques, Common Core State Standards, Skill Development, Skill Analysis, Educational Needs, Educational Practices, Technological Literacy, Leadership Qualities, Leadership Training, Minimum Competencies
-
2
-
3
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: MARION, JEFF DANIEL
المصدر: Appalachian Journal, 2004 Jan 01. 31(2), 214-220.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/40934318
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: MARION, JEFF DANIEL
المصدر: Appalachian Journal, 2003 Jul 01. 30(4), 367-367.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/40934992
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: MARION, JEFF DANIEL
المصدر: Appalachian Journal, 2001 Oct 01. 29(1/2), 40-40.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/40934134
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: MARION, JEFF DANIEL
المصدر: Appalachian Journal, 2001 Oct 01. 29(1/2), 41-41.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/40934135
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: MARION, JEFF DANIEL
المصدر: Appalachian Journal, 2001 Oct 01. 29(1/2), 42-43.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/40934136
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: MARION, JEFF DANIEL
المصدر: Appalachian Journal, 2001 Jan 01. 28(2), 227-227.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/40934083
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: MARION, JEFF DANIEL
المصدر: Appalachian Journal, 2001 Jan 01. 28(2), 227-227.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/40934084