-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Mark Simon, Chanel Stachel, Jeffrey G. Covin
المصدر: New England Journal of Entrepreneurship, Vol 14, Iss 2, Pp 9-17 (2011)
مصطلحات موضوعية: Small and medium-sized businesses, artisans, handicrafts, trades, HD2340.8-2346.5, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2574-8904
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Taylor & Francis Journals, Journal of Small Business Management. 62(3):1684-1717
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Daniel R. Clark, Robert J. Pidduck, G. T. Lumpkin, Jeffrey G. Covin
المصدر: Entrepreneurship Theory and Practice. 48(1):349-391
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Jeffrey G. Covin, Robert P. Garrett, Ricarda B. Bouncken, Martin Ratzmann, Malcolm Muhammad
المصدر: Springer, Small Business Economics. 62(1):435-459
-
5
المؤلفون: Ricarda B. Bouncken, Martin Ratzmann, Jeffrey G. Covin, Robin Pesch
المصدر: Industrial Marketing Management. 112:27-39
مصطلحات موضوعية: Marketing
-
6
المصدر: Journal of Small Business Management. :1-34
مصطلحات موضوعية: Management of Technology and Innovation, Strategy and Management, General Business, Management and Accounting
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ricarda B. Bouncken, Martin Ratzmann, Jeffrey G. Covin
المصدر: Springer, Small Business Economics. 61(3):1231-1251
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: William J. Wales, Jeffrey G. Covin, Jens Schüler, Matthias Baum
المصدر: Springer, The Journal of Technology Transfer. 48(5):1752-1772
-
9
المصدر: Journal of Business Research. 126:197-208
مصطلحات موضوعية: Marketing, Microeconomics, Socioemotional selectivity theory, Qualitative comparative analysis, Entrepreneurial orientation, 0502 economics and business, 05 social sciences, Economics, 050211 marketing, Robustness (economics), 050203 business & management, Structural equation modeling, Research model
-
10دورية أكاديميةCorporate entrepreneurship strategy: extending our knowledge boundaries through configuration theory
المؤلفون: Patrick M. Kreiser, Donald F. Kuratko, Jeffrey G. Covin, R. Duane Ireland, Jeffrey S. Hornsby
المصدر: Springer, Small Business Economics. 56(2):739-758