-
1دورية أكاديمية
المصدر: South Asian Journal of Marketing, Vol 3, Iss 2, Pp 97-115 (2022)
مصطلحات موضوعية: General attitude, Cognitive attitude, Affective response, Purchase intention, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Inderscience Enterprises Ltd, International Journal of Business and Globalisation. 37(3):340-369
-
3
المؤلفون: Mothilal Lakavath
المصدر: Encyclopedia of the UN Sustainable Development Goals ISBN: 9783319710679
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4510dbc956e8b59ba1f53b561abc0dc3
https://doi.org/10.1007/978-3-319-95963-4_109 -
4
المؤلفون: Mothilal Lakavath
المصدر: Encyclopedia of the UN Sustainable Development Goals ISBN: 9783319696256
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::045cd097a5c6f23a3bc3b8847842a98a
https://doi.org/10.1007/978-3-319-95714-2_119 -
5
المؤلفون: Mothilal Lakavath
المصدر: Industry, Innovation and Infrastructure ISBN: 9783319710594
Industry, Innovation and Infrastructureمصطلحات موضوعية: Industrialisation, Corporate governance, Political science, Economic system
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ad3c9b40415fa4f37a6c9233023b9e5b
https://doi.org/10.1007/978-3-319-71059-4_130-1 -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Ghosh, Priyam
المساهمون: Lakavath, Mothilal (VerfasserIn); Somaskandan, Karthikeyan (VerfasserIn); Parayitam, Satyanarayana (VerfasserIn)
المصدر: South Asian journal of marketing : [Bingley, United Kingdom], vol 3, issue 2, pg. 97-115. 2022