-
1مؤتمر
المصدر: 2022 IEEE 2nd International Conference on Advanced Learning Technologies on Education & Research (ICALTER) Advanced Learning Technologies on Education & Research (ICALTER), 2022 IEEE 2nd International Conference on. :1-4 Nov, 2022
Relation: 2022 IEEE 2nd International Conference on Advanced Learning Technologies on Education & Research (ICALTER)
-
2
المؤلفون: Wejrum, Marie
المساهمون: Olin-Scheller, Christina, 1958, Nilsberth, Marie, 1965, Wiksten Folkeryd, Jenny, Professor
المصدر: Karlstad University Studies.
مصطلحات موضوعية: argumentative texts, multimodality, critical reading, digital reading, reading comprehension, meaning-making, L1, lower secondary school, argumenterande text, multimodalitet, kritisk läsning, digital läsning, läsförståelse, meningsskapande, svenskämnet, högstadiet, Pedagogiskt arbete, Educational Work
وصف الملف: electronic
URL الوصول: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-101258
https://doi.org/10.59217/sgnk6533
http://urn:nbn:se:kau:diva-101258
https://kau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1886695/FULLTEXT01.pdf
https://kau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1886695/PREVIEW01.jpg -
3مؤتمر
المؤلفون: Candelo, John E., Soto, Jose D., Torres, Luis, Schettini, Norelli, Calle, Maria, Garcia, Lucy, de Castro, Adela
المصدر: 2018 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON) Global Engineering Education Conference (EDUCON), 2018 IEEE. :156-160 Apr, 2018
Relation: 2018 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON)
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Studies in English Language and Education, Vol 10, Iss 2, Pp 756-776 (2023)
مصطلحات موضوعية: argumentative texts, genre pedagogy, ielts writing test, reading to learn (r2l) pedagogy, Language and Literature, Education
وصف الملف: electronic resource
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Wijeyewardene, IngridAff5
المساهمون: Chang, Chenguang, Series EditorAff1, Huang, Guowen, Series EditorAff2, Rajandran, Kumaran, editorAff3, Abdul Manan, Shakila, editorAff4
المصدر: Discourses of Southeast Asia : A Social Semiotic Perspective. :45-67
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Lan Thi Trinh, Khanh Thi Dieu Nguyen, Giang Nguyen Tra Phan
المصدر: Vietnam Journal of Education, Vol 4, Iss 2 (2020)
مصطلحات موضوعية: Integrated teaching, literature and linguistics curriculum, integrated theme, argumentative texts, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
10
المؤلفون: Doriana Cimmino, Federica Cominetti
مصطلحات موضوعية: Modal adverbs, Polyphony, Polemic judgement, Argumentative texts, Political Discourse, Linguistics and Language, Polyphony, Political Discourse, Artificial Intelligence, Polemic judgement, Argumentative texts, Language and Linguistics, Modal adverbs
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::045b0a7bc6a7aec01a777e5be9381ef4
https://hdl.handle.net/11386/4827011